1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 18:16
gönderen shampuan
Eğer ses dosyaları bulup atabilirsen enfes olur.
Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 18:18
gönderen feuer
İşte işin tuhafı adresi kayıt etmemişim, burada paylaştım diye hatırlıyorum ama sanırım yanlış hatırlama.
Arama yaparım.
Şimdilik bu kayıdı buldum;
https://archive.org/details/youtube-TOc84Z-y8g8
Şu adresleri de incele;
https://everything.explained.today/%2F/Nokia_3310/
https://dbpedia.org/page/Nokia_3310
Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 18:30
gönderen shampuan
OK

Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 18:39
gönderen feuer
3310 orjinal zil sesleri 35 tane;
https://drive.google.com/file/d/12qPGib ... Cyife/view
https://www.youtube.com/c/SalmanComputersOne/videos
Şu arkadaşın videosundan alınma link görüleceği üzere pek çok klasik telefon için hem video hazırlamış hemde açıklamada downlaod linki paylaşmış, 1100 da indiriyorum şuan.
şu sayfadan da beep sesi yakalayabilirsin;
https://www.zedge.net/find/ringtones/nokia%203310
Re: Tetris Emülatörü Yapmak İçin Materyaller Paylaşıyorum
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 18:58
gönderen shampuan
OOOOVVV HOOLIYY ŞEEET!
İlk link tam istediğim gibi tertemiz. Boşluk sesi yok.
Tuş seslerine de bakayım...
Re: Tetris Emülatörü Yapmak İçin Materyaller Paylaşıyorum
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 19:05
gönderen shampuan
Sıkıntı da yok, aciliyeti de yok. Ben telefon görseliyle biraz daha uğraşıcam. Bitince başlık açarım o zaman bakarız.
Çok very tenk yu ederim.
Re: Tetris Emülatörü Yapmak İçin Materyaller Paylaşıyorum
Gönderilme zamanı: 19 Oca 2022, 20:29
gönderen feuer
Tamam başlık açınca nokia ile ilgili olan bu başlıktaki mesajları o başlığa alabilirsin.
Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 20 Oca 2022, 17:17
gönderen shampuan
Görsel malzemeler, İşitsel Malzemeler, Ekran yazı tipleri ile GIMP ile açılır orjinal çalışma dosyası.
Açıklama "vitttyooosu":
İndiragandi:
https://drive.google.com/file/d/1oqgARy ... sp=sharing
Link en kısa sürede yenilenecek. Lisans dosyası eklenecek. Tuş tonlarını hala bulamadım. Mesaj tonları eksik. Ayrıca bazı değişiklikler ve yenilikler de yapılacak. Ses dosyalarıyla orjinal nokia fotoğrafının bana ait olmadığını, açıkkaynak olan şeyin ne olduğunu açıklayacak yazı yazılacak. Başlığı açayım aradan çıksın istedim. Daha, başka bir başlıktan buraya aktarılacak iletiler var oooofff
İyi çalışmalar.
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 20 Oca 2022, 18:05
gönderen shampuan
Edit: Bir önceki mesaj en başa gelmesi gerekiyor ancak beceremedim. Karışıklık için üzgünüm.
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 20 Oca 2022, 22:54
gönderen shampuan
Güncel.
Github Hesabı Oluşturarak Paylaştım:
https://github.com/shampuan/NOKIA3310-I ... r-EMULATOR
Yapılacak şeyler var:
-Görseller aşırı büyük. GIMP dosyasını küçülttüm. Ancak tüm resimlerin tekrar oluşturulup küçültülmesi gerekiyor.
-Lisans.txt dosyası yenilendi. Ancak henüz yüklenmedi. Resimler yenilenince yükleyeceğim.
-Bir iki şey daha var, şimdi aklıma gelmiyor. Hepsi sırayla yapılacak ve toptan yüklenecek.
-İçerik artık Github'a yüklenecek ve verdiğim link Github linki ile yenilenecek.
Şimdilik bu kadar.
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 20 Oca 2022, 23:43
gönderen feuer
Şimdi sen bilirsin ama github'a 7z ıolrak yüklemeyebilirsin, açık olarak yükle zaten CODE - Download ZIP deyince tamamı iniyor.
Öbür projeleri de aynı sayafada repositories olarak paylaşabilirsin.
Eline sağlık güzel işler.
Temiz şekilde Nokia 1100 2600 3210 ve 3310 görseli varmı elinde?
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 21 Oca 2022, 00:13
gönderen shampuan
3210 var ama temiz değil. Pngwing sitesine bir bakıver birkaç tane bulabilirsin belki.
Kaynak resim daha büyük, buradan küçük iner sanıyorum. Bunu da elleyip oluşturasım var.
EDİT: Oha! Büyük çıkmış tamam.

Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 21 Oca 2022, 00:46
gönderen feuer
Sağol

Diğer nokia telefonları da yaparsan güzel olur.
Ericsson 688 kullandın mı? O da efsane telefonlardandı.
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 21 Oca 2022, 13:06
gönderen shampuan
Kullanmadım. Ama içim giderdi. Ben nokia 5110 kullandım yıllarca. Millet 3310 kullanmayı bıraktı renkli ekrana geçti, onu bıraktı kameralı telefonlara geçti ben hala 5110 kullanıyordum. Sonra utanmaya başladım ve Nokia 3120'ye geçtim. Onu da askerde bizim çavuş arkadaş karların içine düşürdü kaybetti. Oradaykan 1200 aldım. Gelince bir benzerine geçip onunla devam ettim. Sonra Express Music diye bir telefon aldım ikinci el. Ondan sonra şu anki telefonum Xperia'yı aldım. Değiştirmem gerekiyor ama değiştiremiyorum. O 688 şeffaf cam tuşlu rüyalarıma girerdi. Bir kusuru vardı pil dayanmazdı
Diğerlerini de fırsat buldukça yapacağım.
Re: Nokia 3310 Emülatörü Yapmak İçin Malzemeler
Gönderilme zamanı: 21 Oca 2022, 14:28
gönderen feuer
5110 pek çok arkadaşım kullanırdı.
3120 hatırlamıyorum.
Nokianın o dönem popüler biraz pahalı çakmak cebine sığacak kadar küçük bir telefonu vardı model numara hatırlayamadım şimdi.
Panasonicin yeşil - turuncu led arkaplan rengi seçenekli telefonu vardı onu kullanmamıştım ancak hoşuma giderdi.
Yaparsan biz de buradayız indiririz. :)