1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 04:48
gönderen shampuan
Klasikleşmiş eski programlardan paylaşmaya devam ediyorum.
Resim
Bu programı sanırım hatırlarsınız. Klavyenizi kullanarak org çalmanızı sağlıyor. Bu bir midi ses sentezleyicidir. Seslerin çıkması için bilgisayarınızda zaten var olan donanım ve yazılımı kullanır. içinde sayısın bilmediğim kadar enstruman sesi, birkaç ritim vb gibi özellikler var. Denemediyseniz bu eski programı bir deneyin derim. Bende çalıştı. Umarım sizde sıkıntı çıkarmaz.

İNDİRİNİZ: https://drive.google.com/file/d/1On3DOA ... sp=sharing

Ayrıca bakınız: Bağlama burada. Moonstar burada.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 11:21
gönderen velociraptor
:arrow:

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 11:39
gönderen esatiz
teşekkürler devamı gelsin

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 14:55
gönderen feuer
Org programı müdahale gerektirmeden açılıyor, Windows 11 64bit üzerinde.
Ben buna benzer Windows 3.1 döneminden program anımsıyorum.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 20:00
gönderen shampuan
Bunun BIOS'lusu da vardı sanırım bende çocuklar. Tuşlara basınca biostan bip sesleriyle müzik yapıyordunuz. Ama uygunsuz donanımda çalıştırmaya kalkarsan zarar verir mi ki? diye de düşünmüyor değilim. Programın tarihi oldukça eski. Şimdiki bioslara uygun mudur acaba... Dur bakayım da bulursam paylaşırım elimde olması lazım.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 20:17
gönderen feuer
Beep sesleridir onlar bios sesi değildir?

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 20:20
gönderen shampuan
feuer yazdı: 07 Oca 2022, 20:17 Beep sesleridir onlar bios sesi değildir?
Hee. Yani bios ikazlarını çığıran buzzer var ya içerde he, o.
O buzzerle güya müzik çalıyomuşsun... Nerde bu ya, bulucam az kaldı... :kafavur:

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 20:23
gönderen shampuan
Hah buldum ama bende tuşlar pasif. Dediğim gibi güncel bioslar için değil. Şey yaa.. nasıl hatırlatayım, hani eski beyaz kasalarda bios hoparlörü küçük siyah buzzer şeklinde değil de normal hoparlör şeklindeydi hah o teknoloji için sanırım.

ŞURADA: https://drive.google.com/file/d/1PlzBiu ... sp=sharing

Yeni başlık açmayım gerek yok şimdi.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 20:30
gönderen feuer
Yapılabilir.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 07 Oca 2022, 21:15
gönderen shampuan
Yapılabiliyosa uygun olduğunda biraz cücekle bakalım olursa iyi olur.

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 08 Oca 2022, 01:50
gönderen feuer
Yok kastetiğim yapılması mümkün;
Bu nirsoft un nircmd.exe isimli cmd aracıyla bu beep seslerini istediğin uzunlukta ve tonda çaldırabiliyorsun komut isteminden.
Mümkündür anlamında söyledim. :)

Re: Org Programı.exe

Gönderilme zamanı: 08 Oca 2022, 01:55
gönderen shampuan
:-)
Tamam.