1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 23 Kas 2021, 15:24
gönderen Reboot
Merhaba
Windows 11 home sürüm bios gömülü olduğu için otantik geldi.
Zaten başka ürün anahtarım yok.İlk kurulumda internet bağlantısı
Gibi bazı gereksimleri var.Bunları atmanın bir yolu var mı?
Ben hiç microsoft hesaplı ve internete bağlanmadan kurum yapmak istiyorum.Yardımci olan arkadaşlara şimdi den teşekkürler ederim.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 23 Kas 2021, 19:34
gönderen velociraptor
Malesef İnternet bağlantısını istiyor , ben yerel hesap ile kurmak için internet bağlantısını kesiyorum sonrasında yerel hesap oluşturmama izin veriyor, bence sendede izin verecektir.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2021, 11:58
gönderen feuer
İnternet bağlantısı istemini aşmanın yöntemi var.
Şu şekilde internet bağlantı ekranı geldiğinde shift+f10 ile komut istemini açın ve şu ifadeyi girin.

taskkill /im /f OOBENetworkConnectionFlow.exe

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2021, 12:46
gönderen Reboot
Teşekkürler
Dediğinizi bat yapıp usb içine atım shitf+F10 dan sonra
komut satrından Usb deki batı çalıştıram



Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2021, 19:02
gönderen feuer
Evet bende o şekilde yapıyorum zaten.Hazır bat var.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 00:35
gönderen velociraptor
İyide interneti kapatmak çok daha kolay , yani sağ elle sol kulak tutmak niye ? ya çekin kabloyu veya wlanı kapatın . :-D

Yapacağınız hareket şu kadar basit
https://youtu.be/wg5UkDJQ7ug?t=371

Recep baltaşın videosun yapılan yorum

Resim

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 01:06
gönderen Reboot
Tarkan abi ben bug sokmak için çok uğraştım ama olmadı interneti kapatdım yanlış e posta girdim hiç biri işe yarama dı en az 30 dakika uğraştım sürüm farkından olabilir.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 01:08
gönderen feuer
Evet bende de yaramadı internet kapatmak.
Zaten çevrede 10 tane wifi var.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 01:10
gönderen feuer
feuer yazdı: 24 Kas 2021, 11:58 İnternet bağlantısı istemini aşmanın yöntemi var.
Şu şekilde internet bağlantı ekranı geldiğinde shift+f10 ile komut istemini açın ve şu ifadeyi girin.

taskkill /im /f OOBENetworkConnectionFlow.exe
Bir de şu olayı kurulum medyasında nasıl otomatiğe bağlarız onu düşünüyorum ben.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 01:14
gönderen Reboot
Bu belki yardımcı olabilir.
windows image manager yazılımı.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 01:19
gönderen feuer
Bahsettiğiniz SIM mi?
https://docs.microsoft.com/en-us/window ... -reference

Bende de Toolkit var ama yazılım olmadan yapmak istiyorum.

WIM EDİTLEMEK başlığına Windows 11 için eklemeler yapmak istiyorum.

Onlardan biride bu işlemi otomatiğe bağlamak.
Diğerleri donanım kontrollerini bypass etmek

Bunları manuel olarak bat dosyasıyla yapıyoruz ama...

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 02:01
gönderen velociraptor
İyide Recep baltaşın kaynağını vereyim size
https://www.neowin.net/news/you-can-sti ... -internet/

Kodda aynen şunu diyor taskkill (Görevi sonlandır) ,OOBENetworkConnectionFlow.exe (İnternet bğlantısı ekranı)
:-)

OOBE akışı sırasında , Sizi bir ağa bağlayalım ekranını görecektir . Bu ekran, OOBE sırasında EULA ekranından hemen önce görünür. Sizi bir ağa bağlayalım ekranında Wi-Fi ve Hücresel veri ağları dahil olmak üzere kullanıcının kullanabileceği tüm bağlantı seçeneklerini gösterir.
https://docs.microsoft.com/en-us/window ... en-details

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 02:01
gönderen tn82
Reboot yazdı: 25 Kas 2021, 01:06 Tarkan abi ben bug sokmak için çok uğraştım ama olmadı interneti kapatdım yanlış e posta girdim hiç biri işe yarama dı en az 30 dakika uğraştım sürüm farkından olabilir.
dikkat et wifi ve ethernet ikisi de bağlı olmamalı. Kurulum sırasında eğer wi-fi seçmişsen modemi kapatman lazım. İnterneti kapattıktan sonra windows kurulum ekranında hotmail i yazın ekranından geri butonuna basman lazım. O zaman yerel hesap gelir. Aksi halde otomatik refresh yapmaz yerel hesap ekranına.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 15:08
gönderen feuer
velociraptor yazdı: 25 Kas 2021, 02:01 OOBE akışı sırasında , Sizi bir ağa bağlayalım ekranını görecektir . Bu ekran, OOBE sırasında EULA ekranından hemen önce görünür. Sizi bir ağa bağlayalım ekranında Wi-Fi ve Hücresel veri ağları dahil olmak üzere kullanıcının kullanabileceği tüm bağlantı seçeneklerini gösterir.
https://docs.microsoft.com/en-us/window ... en-details
Abi zaten 10 da sorun yok ki
velociraptor yazdı: 25 Kas 2021, 02:01 İyide Recep baltaşın kaynağını vereyim size
https://www.neowin.net/news/you-can-sti ... -internet/

Kodda aynen şunu diyor taskkill (Görevi sonlandır) ,OOBENetworkConnectionFlow.exe (İnternet bğlantısı ekranı)
:-)
Abi zaten bu linkte videoda da bahsedilen yöntem bizim anlattığımız yöntem.

Hiç dokunmadım direk çeviri translate.google.com

Sivri tıklama yöntemi:

"Sizi bir ağa bağlayalım" adımında klavyenizde Shift + F10 tuşlarına basın,
Açılan Komut istemi penceresine taskmgr yazın klavyenizden Enter'a basın,
Görev Yöneticisi'ni daha fazla ayrıntıya genişletin,
'Ağ Bağlantı Akışı'nı bulun,
Seçin, ardından sağ tıklayın ve Görevi sonlandır'ı seçin,
Şimdi Kuruluma geri dönün ve yerel bir hesap eklemeye devam edin.
Yetkili kullanıcı yöntemi:

"Sizi bir ağa bağlayalım" adımında klavyenizde Shift + F10 tuşlarına basın,
Açılan Komut istemi penceresine şunu yazın:
Taskkill /F /IM oobenetworkconnectionflow.exe
Klavyenizde Enter tuşuna basın, Komut istemi penceresini kapatın,
Şimdi Kuruluma geri dönün ve yerel bir hesap eklemeye devam edin.

Ben bayağı uğraşmıştım ilk kurulumda hatırlarsanız bu konudan bahsetmiştim de hatta.

Re: Windows 11 Home Sürümde Yerel Hesap Seçeneği Yok.

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2021, 16:11
gönderen velociraptor
Microsoft linki , OOBENetworkConnectionFlow.exe ne işe yararın açıklaması idi , daha açık yazayım ; daha 2 gün önce Windows 11 Home single language kurdum , ve sadece İnterneti kapatmam yerel hesap ile kurmamı sağladı , kısacası O kod ile siz zeten internet seçeneklerinin geldiği ekranı engeliyorsunuz (Yani interneti kapatmanız ile aynı şey), bende neden sağ elle sol kulağımı tutayım , kabloyu çekip işlem yapıyorum diyorum :-)