1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İşlemci fanı

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2021, 02:49
gönderen lord_leo
Yıllar önce şu işlemci fanı ne kadar saçma değişmeli demiştik, yeni yeni gelişmeler oluyor.

https://www.youtube.com/watch?v=tk1g_-CfcBE

Ahanda şurada eskiden konuştuklarımızın bir özeti var.

https://www.webkenti.net/2017/04/bilgis ... asarm.html

Re: İşlemci fanı

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2021, 08:15
gönderen ThinkLess
lord_leo yazdı: 13 Ağu 2021, 02:49 Ahanda şurada eskiden konuştuklarımızın bir özeti var.

https://www.webkenti.net/2017/04/bilgis ... asarm.html
Konunun pek bir okunurluğu yok ama en alta eklediği mizah ögesi iyiydi :-D

Re: İşlemci fanı

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2021, 12:09
gönderen velociraptor
:arrow: