Windows yüklemesinde yaşanan problem - Çözüldü
Gönderilme zamanı: 20 May 2020, 00:49
Arkadaşlar merhaba.
başlığı da nereye açacağımı bilemedim ama en doğru yer galiba donanım bölümü.
bilgisayara format çekme kararını bilgisayar windows logosunda kalmaya başlayınca karar verdim.
masaüstü bilgisayara windows 7 kurarken problem yaşıyorum. windows yüklemede son aşamaya yani yükleme tamamlanıyor'a geliyor ve orda takılıyor. donma filan yok o üç nokta gidip gidip geliyor ve bir türlü bitirmiyor. 1 saate yakın bekledim ama sonlandırmıyor bir türlü.
yaptıklarıma gelince;
acaba sorun hdd mi diye düşünüp ilk önce sadece c'yi değil d'yi de sildim ve hdd'yi komple biçimlendirip yaptım ama olmadı. olmayınca hdd'yi değiştirdim ama sonuç aynı.
windows 7 mi sıkıntı çıkarıyor dedim windows 10 kurmayı denedim o da son aşamada çöküyor.
psu değişti.
ram değişti.
msi anakartın bios'u update edildi.
ama sonuç hep aynı. geriye bir tek anakart kaldı ama açılışta kapanışta, bios'a girmede, görüntü vermede, parça değişimlerine verilen tepkilerde anakart gayet normal çalışıyor.
bir ayrıntıda bir şey farkeder mi bilmiyorum ama kurulumaları usb bellek ile yapıyorum.
iki gündür uğraşıyorum buna. sıkıntı ne olabilir?
başlığı da nereye açacağımı bilemedim ama en doğru yer galiba donanım bölümü.
bilgisayara format çekme kararını bilgisayar windows logosunda kalmaya başlayınca karar verdim.
masaüstü bilgisayara windows 7 kurarken problem yaşıyorum. windows yüklemede son aşamaya yani yükleme tamamlanıyor'a geliyor ve orda takılıyor. donma filan yok o üç nokta gidip gidip geliyor ve bir türlü bitirmiyor. 1 saate yakın bekledim ama sonlandırmıyor bir türlü.
yaptıklarıma gelince;
acaba sorun hdd mi diye düşünüp ilk önce sadece c'yi değil d'yi de sildim ve hdd'yi komple biçimlendirip yaptım ama olmadı. olmayınca hdd'yi değiştirdim ama sonuç aynı.
windows 7 mi sıkıntı çıkarıyor dedim windows 10 kurmayı denedim o da son aşamada çöküyor.
psu değişti.
ram değişti.
msi anakartın bios'u update edildi.
ama sonuç hep aynı. geriye bir tek anakart kaldı ama açılışta kapanışta, bios'a girmede, görüntü vermede, parça değişimlerine verilen tepkilerde anakart gayet normal çalışıyor.
bir ayrıntıda bir şey farkeder mi bilmiyorum ama kurulumaları usb bellek ile yapıyorum.
iki gündür uğraşıyorum buna. sıkıntı ne olabilir?