Not ready please check your connection (teamviewer) - Çözüldü

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1580
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Not ready please check your connection (teamviewer) - Çözüldü

Mesaj gönderen Zaur » 12 Eki 2019, 22:55

İki gündür TeamViewer bnde böyle oluyor, bunu nasıl düzelte bilirim?

Not ready please check your connection teamviewer

Resim



Kullanıcı avatarı
trwe
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7432
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Konum: Türkiye Cumhuriyeti

Re: Not ready please check your connection (teamviewer)

Mesaj gönderen trwe » 12 Eki 2019, 23:20

Zaur yazdı:
12 Eki 2019, 22:55
İki gündür TeamViewer bnde böyle oluyor, bunu nasıl düzelte bilirim?

Not ready please check your connection teamviewer

Resim
Zaur Kardeşim.... Yüklediğin ekran görüntüsü imagur Türkiye'de yasaklı olduğundan çıkmıyor istersen bu ekran görüntüsünü , benim sık kullandığım https://resmim.net/ sitesine yüklebilirsiniz.BBC Kodları otomatik oluşturuluyor ayrıca online bir resim editörü de var bu sitenin

Gelelim Sorununa , internet ufak bir araştırma yaptım.

https://community.teamviewer.com/t5/Gen ... td-p/12966 adresinde bir kullanıcı da senin gibi dert yakınmış bu durumdan...Aşağıdaki TR tercümemi inceleyesin....

Kod: Tümünü seç

Hi, i'm using TeamViwer on a Windows 10.1 and since last month I couldn't connect to any computer since this message started showing up.

I've tried the support, and they only say to make sure that port 5938 has been opened for outgoing connections and also unblock the following URL:  *.teamviewer.com

Which I did, and it didn't work. I also tried to stop Windows Firewall and nothing changed.

I don't use any other security programs beside the windows defender and firewall.

I've been getting this error since I reinstalled Windows, it was working just fine before, nothing changed besides that. Any solution to this?
Türkçe Tercümesi:

Kod: Tümünü seç

Merhaba, ben bir Windows'un 10.1 üzerinde TeamViwer kullanıyorum ve bu mesaj gelmeye başladıklarından beri Geçen aydan beri herhangi bir bilgisayara bağlanamadı.

Desteğe denedim ve sadece liman 5938 giden bağlantılar için açılmış olduğundan emin olun ve ayrıca aşağıdaki URL'yi engelini ki: * .teamviewer.com

Bu yüzden yaptım ve işe yaramadı. Ayrıca Windows Güvenlik Duvarı durdurmaya çalıştı ve hiçbir şey değişmedi

Ben Windows'u yeniden başlatmadan önce  daha önce gayet güzel çalışıyordu, sonra  bu hatayı alıyorum. Bu herhangi bir çözüm?
Çözüm:

Kod: Tümünü seç

master9.teamviewer.com is resolving to 178.77.120.106 because that is in your hostfile. Check one of the working computers you have access to, hopefully they can ping master9.teamviewer.com and have it resolve to a different (closer) IP.

I think you can delete the TeamViewer entries from your hosts file, and make sure you are using the same DNS as the working computers.
TR Tercümesi:

Kod: Tümünü seç

bu senin HOSTFILE olduğundan master9.teamviewer.com 178.77.120.106 çözümlendiğinden. , Sen erişebilir çalışan bilgisayarların birini kontrol umarım master9.teamviewer.com ping ve farklı (daha yakın) IP'ye çözmek olabilir.

Ben size hosts dosyasından TeamViewer girişleri silebilir düşünüyorum ve çalışmaya bilgisayarlarla aynı DNS kullandığınızdan emin olun.
Nihahi Çözüm:

1. Yazılımı Revo Unistallerle kadır.
2.Sistemi yeniden başlat
3.Bu ekran görüntüsündeki yazılımı resmi web sayfasından indir ve yönetici modun da başlat....

Resim

İndirme: https://www.rizonesoft.com/downloads/co ... et-repair/

4.Sonra sistemi yeniden başlat ve Teamviewer yazılımı baştan kur....

5.Son kez sistemi restart ettir....!

TRWE_2012
TRWE_2016
FEDAKARLIK OLMADAN ZAFER OLMAZ....!
-----------------------------
LINUXMASTER 2018
ZAFER'E GİDEN YOL,FEDAKARLIKTAN GEÇER...!
-----------------------------
BATTALGAZİ 2023
Heaven to My Friend, Hell to My Enemy ....!

Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1580
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Re: Not ready please check your connection (teamviewer)

Mesaj gönderen Zaur » 13 Eki 2019, 19:30

trwe yazdı:
12 Eki 2019, 23:20
Zaur yazdı:
12 Eki 2019, 22:55
İki gündür TeamViewer bnde böyle oluyor, bunu nasıl düzelte bilirim?

Not ready please check your connection teamviewer

Resim
Zaur Kardeşim.... Yüklediğin ekran görüntüsü imagur Türkiye'de yasaklı olduğundan çıkmıyor istersen bu ekran görüntüsünü , benim sık kullandığım https://resmim.net/ sitesine yüklebilirsiniz.BBC Kodları otomatik oluşturuluyor ayrıca online bir resim editörü de var bu sitenin

Gelelim Sorununa , internet ufak bir araştırma yaptım.

https://community.teamviewer.com/t5/Gen ... td-p/12966 adresinde bir kullanıcı da senin gibi dert yakınmış bu durumdan...Aşağıdaki TR tercümemi inceleyesin....

Kod: Tümünü seç

Hi, i'm using TeamViwer on a Windows 10.1 and since last month I couldn't connect to any computer since this message started showing up.

I've tried the support, and they only say to make sure that port 5938 has been opened for outgoing connections and also unblock the following URL:  *.teamviewer.com

Which I did, and it didn't work. I also tried to stop Windows Firewall and nothing changed.

I don't use any other security programs beside the windows defender and firewall.

I've been getting this error since I reinstalled Windows, it was working just fine before, nothing changed besides that. Any solution to this?
Türkçe Tercümesi:

Kod: Tümünü seç

Merhaba, ben bir Windows'un 10.1 üzerinde TeamViwer kullanıyorum ve bu mesaj gelmeye başladıklarından beri Geçen aydan beri herhangi bir bilgisayara bağlanamadı.

Desteğe denedim ve sadece liman 5938 giden bağlantılar için açılmış olduğundan emin olun ve ayrıca aşağıdaki URL'yi engelini ki: * .teamviewer.com

Bu yüzden yaptım ve işe yaramadı. Ayrıca Windows Güvenlik Duvarı durdurmaya çalıştı ve hiçbir şey değişmedi

Ben Windows'u yeniden başlatmadan önce  daha önce gayet güzel çalışıyordu, sonra  bu hatayı alıyorum. Bu herhangi bir çözüm?
Çözüm:

Kod: Tümünü seç

master9.teamviewer.com is resolving to 178.77.120.106 because that is in your hostfile. Check one of the working computers you have access to, hopefully they can ping master9.teamviewer.com and have it resolve to a different (closer) IP.

I think you can delete the TeamViewer entries from your hosts file, and make sure you are using the same DNS as the working computers.
TR Tercümesi:

Kod: Tümünü seç

bu senin HOSTFILE olduğundan master9.teamviewer.com 178.77.120.106 çözümlendiğinden. , Sen erişebilir çalışan bilgisayarların birini kontrol umarım master9.teamviewer.com ping ve farklı (daha yakın) IP'ye çözmek olabilir.

Ben size hosts dosyasından TeamViewer girişleri silebilir düşünüyorum ve çalışmaya bilgisayarlarla aynı DNS kullandığınızdan emin olun.
Nihahi Çözüm:

1. Yazılımı Revo Unistallerle kadır.
2.Sistemi yeniden başlat
3.Bu ekran görüntüsündeki yazılımı resmi web sayfasından indir ve yönetici modun da başlat....

Resim

İndirme: https://www.rizonesoft.com/downloads/co ... et-repair/

4.Sonra sistemi yeniden başlat ve Teamviewer yazılımı baştan kur....

5.Son kez sistemi restart ettir....!

TRWE_2012
Cevabın, yardımın üçün çok sağ ol amma çare olmadı ve bende TVTools AlterID_2.0_TVpreview ile id değişimi yaparak sonra Teamviewer hesabıma giriş etdikden sonra sorun çözüldü.

Kullanıcı avatarı
trwe
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7432
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Konum: Türkiye Cumhuriyeti

Re: Not ready please check your connection (teamviewer)

Mesaj gönderen trwe » 14 Eki 2019, 18:00

Sorununun çözüldüğüne sevindim
TRWE_2016
FEDAKARLIK OLMADAN ZAFER OLMAZ....!
-----------------------------
LINUXMASTER 2018
ZAFER'E GİDEN YOL,FEDAKARLIKTAN GEÇER...!
-----------------------------
BATTALGAZİ 2023
Heaven to My Friend, Hell to My Enemy ....!

Cevapla