xpspeed hakkında birkaç sorum olacak
Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2007, 10:47
Arkadaslar bu xpspeed yükledikten sonra normal windows'un cd kopyalama islemi varya kopyalayıp cd ye yaz diyoz o iste bende çalısmamaya basladı bu sorun xpspeed den mi yoksa baska birseyden mi?
2.Soru: bu xpspeed agbaglantılarında bir deisiklik yapıyormu yani biz üç lisi aynı apartmanda internete baglıyızda bi de aramızda ag baglantısı var. Xpspeed'i yükledikten sonra ag baglantılarında felan bi sorun çıkarmı bunları ögrenmek istiyorumda.
simdiden Tesekkürler...
2.Soru: bu xpspeed agbaglantılarında bir deisiklik yapıyormu yani biz üç lisi aynı apartmanda internete baglıyızda bi de aramızda ag baglantısı var. Xpspeed'i yükledikten sonra ag baglantılarında felan bi sorun çıkarmı bunları ögrenmek istiyorumda.
simdiden Tesekkürler...