1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Türk Kızı, Rusya'da Buzlu Suda 1 Saat Kalarak Dünya Rekoru Kırdı

Gönderilme zamanı: 29 Oca 2019, 16:50
gönderen velociraptor


Rusya'da yaşayan ve annesi Rus, babası Türk olan 26 yaşındaki genç kız, buzlu suyun içerisinde bir saat dört saniye durmayı başardı ve Guinness Rekorlar Kitabı'ndaki yerini aldı.

Rekorun tescillenmesi için Guinness tarafından kayda alınan videolar Guinness temsilcileri tarafından izlendi ve rekor tescillendi. Rekorundan sonra Türkçe bir mesaj yollamayı da ihmal etmeyen Delibaş, Türkiye’ye selamlarını gönderdi.

Resim


RUS ASKERLERİNE DERS VERİYOR

Buzlu suda yüzme konusunda ülkenin en başarılı insanlarından biri olmayı başaran Delibaş'ın bu becerisi Rus idarecilerin de dikkatini çekmeyi başardı. Delibaş Rusya'da Rus askerlerinin buzlu suda hayatta kalması için eğitim veriyor. Soğuk havasıyla bilinen Rusya'da zor şartlar altında askerlik yapan Rus gençler, Rusya'nın zor coğrafi şartlarında görevlerini sürdürmeye çalışıyor. Rusya Savunma Bakanlığı ise Osman Delibaş gibi uzmanlar tarafından Rus askerlere hayatta kalma eğitimleri verdiriyor.

Re: Türk Kızı, Rusya'da Buzlu Suda 1 Saat Kalarak Dünya Rekoru Kırdı

Gönderilme zamanı: 29 Oca 2019, 17:08
gönderen shampuan
Helal olsun.
Teşekkürler @velociraptor.

Re: Türk Kızı, Rusya'da Buzlu Suda 1 Saat Kalarak Dünya Rekoru Kırdı

Gönderilme zamanı: 29 Oca 2019, 17:31
gönderen velociraptor
Hadi Annesi rus anlamıyor da Baba Türk, neden kızın ismini Osman koymuş , orasını anlamadım kızın tam ismi : Osman Delibaş

Re: Türk Kızı, Rusya'da Buzlu Suda 1 Saat Kalarak Dünya Rekoru Kırdı

Gönderilme zamanı: 29 Oca 2019, 18:53
gönderen shampuan
Abi ailesi oğlan bekliyodur kız doğmuştur oluyo böyle sık sık. Veya yurtdışındalar amaaan kim anlıcak Ruslar Türk adlarını biliyo mu sanki demişlerdir.

Yalnız askerlere falan eğitim veriyor olması gözlerimi yaşarttı. İyi iş.

Re: Türk Kızı, Rusya'da Buzlu Suda 1 Saat Kalarak Dünya Rekoru Kırdı

Gönderilme zamanı: 01 Şub 2019, 14:50
gönderen TRWE_2012
Allah(c.c) akıl fikir versin.Soğuğa yiğitlik taslanmaz.Elalem uzay'a gidiyor bizim kıt akıllılar soğukla **sansürlendi** yarışı yapıyor.Ne diyeyim tam bir saçmalık abidesi.......