1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 09 Ara 2018, 02:52
gönderen velociraptor
Re: Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 09 Ara 2018, 08:48
gönderen cankusa
Günaydın iyi tatiller müzikleri IDM ile indirdigimde dinlemek için kullanmış oldugum programlar Windows Media Player ve K-Lite Codec Pack açamıyorum hangi programı kullanmalıyım.
Re: Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 01:08
gönderen velociraptor
Formatı nedir peki ?
Re: Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 14:37
gönderen cankusa
İndirmiş oldugum müziklerin uzantıları yok müziklerin özeliklerinde uzantılarını .avi yaptım şimdi sorunsuz açılıyor.
Re: Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 16:16
gönderen trasmus
Youtube direkt mp3 olarak yayın yapmıyor. Ses formatı aac'dir.
Re: Bu Akşam İçeceğum Bi Büyük Bide Yarum
Gönderilme zamanı: 23 Ağu 2021, 00:25
gönderen velociraptor
Ne parça ama