bat ile kısayol oluşturma
Gönderilme zamanı: 29 Kas 2018, 10:29
Arkadaşlar merhabalar kolay gelsin.
Active Directory'i kurumumuzda devreye aldık. Şöyle bir durumumuz var. Kullanıcılarımız için ortak depolama alanı oluşturduk. Masa üstlerinde depolama alanının kısayolu var. Çünkü Bilgisayarımda hiç bir şey görünmüyor kısıtladık. Çözüm aradığımızda konu; masaüstündeki kısayolu hatayla komple silerlerse bizden yardım istediklerinde .bat dosyası atarak çalıştırmalarını sağlayıp tekrar masaüstüne gelmesini sağlayacağız. Bunun için .bat çözümü bulamadık. Yardımınızı bekliyorum inşaallah çözüm vardır. Selamlar.
Active Directory'i kurumumuzda devreye aldık. Şöyle bir durumumuz var. Kullanıcılarımız için ortak depolama alanı oluşturduk. Masa üstlerinde depolama alanının kısayolu var. Çünkü Bilgisayarımda hiç bir şey görünmüyor kısıtladık. Çözüm aradığımızda konu; masaüstündeki kısayolu hatayla komple silerlerse bizden yardım istediklerinde .bat dosyası atarak çalıştırmalarını sağlayıp tekrar masaüstüne gelmesini sağlayacağız. Bunun için .bat çözümü bulamadık. Yardımınızı bekliyorum inşaallah çözüm vardır. Selamlar.