1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 05 Eki 2018, 21:37
gönderen eskehacettepe
selamün aleyküm arkadaşlar iyi akşamlar nasılsınız iyimisiniz keyifler nasıl iyimi windows 7 64 bit c ve d diskini nasıl yedekleyebiliriz dvd ye gb hesaplamasını biliyormusunuz yerel disk d oluşturmak için örnek olarak hesaplayabilirmisiniz acaba boyutunu format iso dosyası oluşturmak için

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 06 Eki 2018, 01:39
gönderen velociraptor
teşekkürler umarım sende iyisindir
1. Acronis ile yedekleyebilirsin
2. yedeği Parmak belleğe al bence DVD ye sığmaz

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 06 Eki 2018, 11:27
gönderen shampuan
velociraptor yazdı: 06 Eki 2018, 01:39 teşekkürler umarım sende iyisindir
1. Acronis ile yedekleyebilirsin
2. yedeği Parmak belleğe al bence DVD ye sığmaz
Aynen DVD uygun değil. Partlara bölmen gerekecek, ortalık karışacak ohooo...

Yedeklemek için de;
Acronis veya
Norton Ghost yaygın kullanılıyor ve en çok bunlar tavsiye ediliyor.
Kreksiz ücretsiz özgür yazılım istersen clonezilla var. Kullanımı hoşuna gitmeyebilir ama alternatif olarak söyledim.

Aldığın yedeğin kalıbını başka bir HDD'de de tutabilirsin. Lazım olduğunda tekrar aynı programla yapıştırır geçersin.

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2018, 00:20
gönderen eskehacettepe
nasıl yapabiliriz yardımcı olacak birisi varmı acaba

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2018, 11:58
gönderen velociraptor
yazılanlar görünmüyor sanırım

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2018, 12:04
gönderen cankusa
Acronıc ile imaj almak isterseniz aşadaki baglantıya bakabilirsiniz

viewtopic.php?f=13&t=202930&p=446953&hi ... ak#p446953


Konuyla ilgili velociraptor Video sunu izleyebilirsiniz

search.php?keywords=Acronis+video

Re: windows 7 nasıl yedeklenir

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2018, 13:00
gönderen shampuan
cankusa yazdı: 07 Eki 2018, 12:04 Acronıc ile imaj almak isterseniz aşadaki baglantıya bakabilirsiniz

viewtopic.php?f=13&t=202930&p=446953&hi ... ak#p446953
Ben de baktım çok güzel temiz bir anlatım olmuş eline sağlık. Anlaşılmayacak birşey yok son derece kolay.