uzakmasa bağlanıp.....
Gönderilme zamanı: 05 Tem 2018, 22:10
Merhaba;
uzakmasa pc mstsc ile bat komutu ile bağlanıp sonrasında istediğimiz exeyi çalıştırabilirmiyiz.
start mstsc /v:192.168.4.2 ** paint.exe gibi uygulama çalıştırma.
teşekkürler
uzakmasa pc mstsc ile bat komutu ile bağlanıp sonrasında istediğimiz exeyi çalıştırabilirmiyiz.
start mstsc /v:192.168.4.2 ** paint.exe gibi uygulama çalıştırma.
teşekkürler