Çift monitörde pencere taşır iken geçiş esnasında takılma.
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2017, 18:40
Merhabalar Arkadaşlar,
Benim uzun zamandır program arayüzü,renk kontrol monitörü olarak kullandığım çift monitörlü bir sistemim var.
Fakat artık çıldırmamak elde değil 1 cil monitörden 2cil monitöre taşır iken , 1cil monitörün köşesine geldiğinde takılıyor ( pencereyi sağ köşeye göre hizalama ayarları çıkıyor, daha açık olarak anlamak için sürükleyip monitörün sağ ,sol , üst kısma getirin hemen ölçeklemeye çalıştığımı göreceksiniz )
Bunu regedit veya başka ayarlarından kapatmanın bir yöntemi vardır diye düşünüyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz? Baya aradım taradım bulamadım.
Benim uzun zamandır program arayüzü,renk kontrol monitörü olarak kullandığım çift monitörlü bir sistemim var.
Fakat artık çıldırmamak elde değil 1 cil monitörden 2cil monitöre taşır iken , 1cil monitörün köşesine geldiğinde takılıyor ( pencereyi sağ köşeye göre hizalama ayarları çıkıyor, daha açık olarak anlamak için sürükleyip monitörün sağ ,sol , üst kısma getirin hemen ölçeklemeye çalıştığımı göreceksiniz )
Bunu regedit veya başka ayarlarından kapatmanın bir yöntemi vardır diye düşünüyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz? Baya aradım taradım bulamadım.