1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2016, 18:42
gönderen loveme
Bir tane lcd tv almak istiyorum.en uyguna nereden satin alabilirim,Tavsiyeniz nedir
tesekkurler

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2016, 20:35
gönderen velociraptor
LCD alma LED Tv al genelde Samsunag markası iyidir LG ler iyi yalanlarına inanma satıcı ağzıdır gerçekle yakından uzaktan ilgisi ve alakası yoktur
https://www.sordum.net/7277/ctr-plazma-lcd-led/

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2016, 22:08
gönderen loveme
http://urun.n11.com/led-tv/samsung-lt31 ... lsrc=aw.ds

bu nasil
82 ekran dusunuyorum.
tesekkurler

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2016, 22:29
gönderen velociraptor
Neden 82 , eğer amacın hem tv hem monitörse güzel bir seçim ama eğer sadece Tv olarak kullanacaksan küçük

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 14 Eyl 2016, 22:52
gönderen loveme
oda kucuk abi.birde annem icin dusunuyorum 1000 tl yi gecmeyen bir tv bakiyorum smart ozelligi olan.
tavsiyen hangisi?
tsk

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 15 Eyl 2016, 09:21
gönderen loveme

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 15 Eyl 2016, 11:26
gönderen velociraptor
Anladım , Oda küçükse normal ozaman

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2016, 17:47
gönderen confickerbelasi
Arçelik 4K Oled çıkarttı ona bak manyak olmuşArçelik'ten şaşma vertical bundig mi? burn-in mi ne? o oldu bizim arçelik led tvde 32'' ti 40'' ile değiştirdiler samsung güle güle kapıyı kapatma der lg de hadi uza der Arçelik değişim yapıyor lg'nin sorunlu plastik ayağı yüzünden kırılınca garanti dışı sayılıyor tv ayak yüzünden kırılsada...

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2016, 19:40
gönderen velociraptor
LG markasına dikkat edin arkadaşlar , iç yüzünü biliyorum , Uzak durun

Re: Lcd tv olarak ne onerirsiniz

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2016, 22:46
gönderen trasmus
Bizdeki lg yıllardır çalışıyor sorun çıkartmadı şimdiye kadar. Yalnızca filmlerde dts sesi açmıyor lisansı olmadığı için.