1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows Xp'ye Eklenti

Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2007, 14:37
gönderen N2O
arkadaslan bu Nlite Programı war ya gerçekten çok güzel isime yaradı driverlar fln entegre ettim fakat bu programın yapamadıgı birkaç seyi sizden ögrenmek istiorum ltfen yardım edin

1-Xp Cd'me Icon entegre etmek istiorum nasıl yaparım

2-xp kurulurken o mavi arka planı varya cd de bulup baska bir arka plan entegre etmek istiorum

3-xp kurulurken sürekli deisen yazılar war ya xp güvenlidir fln onları cdnin neresinde deistirebilirim?

4-xp logon ekranından sıkıldım baska bir logon screen entegre etmek istiorum

5-Xp cdsine nasıl program entegre edebilirim?

6-Son olarakta Cd me Bir Boot Screen Entegre Etmek issitorum


diger mesajlarda norton ghost fln demistiniz hiçbirsey anlamadım sanki sifreli konusmussunuz hiçbir açıklama yoktu ben onada razıyım ama lütfen iyice bir açıklayın çünkü biliorum iyice bir açıklansa yapamayacagım birsey diil Nlite demissiniz Program entegre için düger konuda ama o program entegre etmiyoki :(

Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2007, 23:24
gönderen N2O
neden kimse yardım etmiyor :(

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 00:08
gönderen root
Görkberk biraz sabret 1 haftaya kalmaz bu yazdiklarinin hepsini resimli veya vidyolu sekilde anlatmayi dü$ünüyordum zaten biraz beklersen her$eyi anlatirim :O)

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 00:41
gönderen N2O

Kod: Tümünü seç

http://www.bilgiportal.com/v1/idx/5/989/Windows/makale/Windows-Cdsine-Program-Entegre-Etmek.html
denedim olmadı bunun resimli anlatımı heryerde war ama olmadı iste :(

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 00:47
gönderen root
Yapamami$sindir yada anlatamami$lardir az dur vericem yakinda :o)

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 01:10
gönderen N2O
yok yaptımda eminm hemde nLite dosyayı kabul etmedi

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 01:22
gönderen daddy_cool
Arkadasım nLite ile hiç ugrasma entegre islerine Sana RVM Integrator'u öneririm.Sorunsuz ve çok saglam çalısıyor.En azından bir dene. :wink:
Bana hak vereceksin.

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 11:52
gönderen N2O
onuda denedim o program entegre etmiyorki sadece service pack sürücü ve yama ekliyor aynı sekilde oda dosyayı reddetti o verdigim linkteki islemde bazı programlarda çalısıyor bazılarında çalısmıyor ben kesin çözüm arıorum :(

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 20:59
gönderen daddy_cool
yaaaa RVM Intrgrator la Tüm güncellemeleri ve Javaruntime,.Net Framework gibi gerekli programları entegre ettim mi diger extra programları entegre etmeye gerek yok.Onları da o CD nin içinde ek bir klasör açarsın ve Windowsu kurduktan sonra o klasörden elle tek tek yüklersin sonra da onun bir imajını aldım mı süperr oluo.

Gönderilme zamanı: 30 Ağu 2007, 23:24
gönderen N2O
onu su an bende yapabilrim ama hatta yaptım onu herkes yapabilir ben programı entegre etmek istiorım yoksa nie konu açiim

Gönderilme zamanı: 21 Eyl 2007, 00:48
gönderen velociraptor