Windows Xp'ye Eklenti
Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2007, 14:37
arkadaslan bu Nlite Programı war ya gerçekten çok güzel isime yaradı driverlar fln entegre ettim fakat bu programın yapamadıgı birkaç seyi sizden ögrenmek istiorum ltfen yardım edin
1-Xp Cd'me Icon entegre etmek istiorum nasıl yaparım
2-xp kurulurken o mavi arka planı varya cd de bulup baska bir arka plan entegre etmek istiorum
3-xp kurulurken sürekli deisen yazılar war ya xp güvenlidir fln onları cdnin neresinde deistirebilirim?
4-xp logon ekranından sıkıldım baska bir logon screen entegre etmek istiorum
5-Xp cdsine nasıl program entegre edebilirim?
6-Son olarakta Cd me Bir Boot Screen Entegre Etmek issitorum
diger mesajlarda norton ghost fln demistiniz hiçbirsey anlamadım sanki sifreli konusmussunuz hiçbir açıklama yoktu ben onada razıyım ama lütfen iyice bir açıklayın çünkü biliorum iyice bir açıklansa yapamayacagım birsey diil Nlite demissiniz Program entegre için düger konuda ama o program entegre etmiyoki
1-Xp Cd'me Icon entegre etmek istiorum nasıl yaparım
2-xp kurulurken o mavi arka planı varya cd de bulup baska bir arka plan entegre etmek istiorum
3-xp kurulurken sürekli deisen yazılar war ya xp güvenlidir fln onları cdnin neresinde deistirebilirim?
4-xp logon ekranından sıkıldım baska bir logon screen entegre etmek istiorum
5-Xp cdsine nasıl program entegre edebilirim?
6-Son olarakta Cd me Bir Boot Screen Entegre Etmek issitorum
diger mesajlarda norton ghost fln demistiniz hiçbirsey anlamadım sanki sifreli konusmussunuz hiçbir açıklama yoktu ben onada razıyım ama lütfen iyice bir açıklayın çünkü biliorum iyice bir açıklansa yapamayacagım birsey diil Nlite demissiniz Program entegre için düger konuda ama o program entegre etmiyoki