1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows 10

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2016, 17:08
gönderen iso1
slm,Arkadaşlar

Kendimi zorla windows 10 'a alıştırmaya çalışıyorum.En son MediaCreationToolx64 ile indirdiğim,
version 10.0 ( build 10240 ) build in manasını biraz olsada okudum ama hangi versiyonun en son olduğunu anlamış değilim.
belki içinizden birisi söylerse memnun olurum.
2 .ci sorun explorer lerde sayfalar bana çok beyaz geliyor ve ne kadar internette okuduğum yazılardan yola çıkarak
beyazlığı az edici çubuğu 2 değişik windows da arasamda bulamadım.Sizler bu konuda ne yaptınız acaba?
3.cü sorun yazıların bazı yerlerde bulanık görünmesi,buradada gene önerilen program ve manuel yapmaylada bir çözüme
ulaşamadım.

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2016, 19:27
gönderen velociraptor
1. o çok eski bir sürüm onu kullanma yenisi için aşağıdaki linki kullan
https://www.sordum.net/24122/windows-10- ... k-indirin/

2. Başlık çubuklarını aşağıdaki şekilde renklendirebilirsin
https://www.sordum.net/24079/windows-10- ... endirelim/

3. Yazı sorunu için chrome kurup kullan EDGE saçmalığında ve İnternet explorerde Microsoftun kapasite henüz düzeltmeye yetmiyor - senelerde aynı hikaye ama heriflerin yeteneği okadar

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2016, 19:56
gönderen iso1
Teşekkürler,Şefim

Bu yenisi diyorsan var bende yüklerim, ( Win10_1511 th2_German_x64 )

2.cide başlık çubuklarını kastetmemiştim,onda sorun yok onları yapıyorum.
sorun apps text büyültme ayar çubuğunun oldu yerin altında ekranı karartma ayar çubuğu yok.
3.de ise Firefox kullanıyorum,hatta bu gün galiba 48 versiyonu çıkmış onu yükledim gene aynı..

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2016, 00:12
gönderen tmac1
velociraptor yazdı:,
Win 7 win 10 şu an win 7 kalmak mı mantıklı Velici?

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2016, 01:51
gönderen velociraptor
Ben en az birkaç yıl daha windows 7 de kalın derim , Micrsoft fena batırdı bu işi anca toparlar

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 19 Ağu 2016, 01:17
gönderen tmac1
velociraptor yazdı:Ben en az birkaç yıl daha windows 7 de kalın derim , Micrsoft fena batırdı bu işi anca toparlar
Anladım,7 ye devam o zaman.

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 19 Ağu 2016, 11:16
gönderen velociraptor
Hergün onlarca yabancı kaynağı tararım ve %90 ı bu yazdığımı söylüyor , Ben ilk defa Microsoftu bukadar aciz görüyorum , tahminimce ; windows 10 taşeron şirket aracılığı ile kodlattırılıyor , çünkü en basit bir yazılım bile test edilmeden sunulmazken bunlar bir sürüm çıkartıyor bin tane ciddi hata , bir sürüm daha busefer başka hatalara sebebiyet veriyorlar , BUG bildirimlerini asla ciddiye almıyorlar sanki ANLAMIYORLAR , Microsoft forumlarında insanların sorunlarını çözme oranı %1 bile değil çünkü her hafta başka sürüm çıkıyor kimse hangi sürümde ne olduğunu bilmiyor , şu an tam bir curcuna - Kesinlikle UZAK DURULMASI GEREK

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2016, 14:23
gönderen iso1
slm,
En az 10 sefer kurdum ve herseferinde belli bir zaman sonra sorun çıkardı.
Artık bir kaç sene daha sürer windows 10'un doğru çalışması o yüzden bir daha kurmam.

Re: Windows 10

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2016, 16:37
gönderen velociraptor
Katılıyorum bende en az birkaç sene daha Windows 7 den şaşmam sonrası Allah kerim