1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Xp Açılışı Yavaş

Gönderilme zamanı: 09 Haz 2016, 21:45
gönderen timucinemrah
Xp açışı çok yavaş geliyor usb disk security açılışı biraz yavaşlatıyor ilk formatta sıkıntı yapmıyor ama daha sonra 1-2 ay sonra açılış yavaşlıyor program çok işime yarıyor silemiyorum format atamam çok yedeğim var diğer bilgisayarda aynı bunlar çok kullandığım cihazlar virüs yok cclenner yapıyorum Advanced SystemCare yapıyorum combofix falan açılış 5 dakka falan sürüyo maose bile oynamıyor açıldığı zamanda çok hızlı şekilde kullanıyorum msconfigden açılışdaki fazla programlarıda kaldırdım yardımcı olursanız sevinirim.

Re: Xp Açılışı Yavaş

Gönderilme zamanı: 10 Haz 2016, 00:40
gönderen velociraptor
Xp Speed programını bir deneyin derim
https://www.sordum.net/7516/xpspeed-v14/