1. sayfa (Toplam 4 sayfa)
Sordum 19 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 17:57
gönderen velociraptor
Açıkçası farketmemiştim
Miina nickli arkadaşımızın tebrik mesajı ile bu başlığı açma ihtiyacı hissetim , kendisine teşekür ederim.
Evet tam 19 yıl önce
14 Mar 2006, 03:33 te
sordum.com olarak şu anki forumu açmışız , kimler geldi kimler geçti , dile kolay
19 yıl , Belki çok popüler olamadık ama Türkçeye yabancı kaynaklardan binlerce bilgi kazandırıp birkaç adet te program yazdık ve halen devame diyoruz
Sordum Ailesine katkısı olan - olmayan herkese selamlar - sevgiler
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 18:01
gönderen tn82
Tekrardan tebrikler hocam. Nice 10 yıllar olsun :)
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 18:48
gönderen yesilaygunes
Bende Sordum ailesinden biri olmaktan mutluyum. Sizi de ayrıca tebrik ediyorum. Sordum içerisinde 10 Yılda bir çok insana faydalı oldunuz.
"Sizin en hayırlınız insanlara faydalı olanınızdır." Hadisi şerif
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 19:15
gönderen cankusa
Nice yıllara
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 19:19
gönderen accept
nice uzun yıllara.
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 19:33
gönderen TRWE_2012
Tebrikler daha nice uzun yıllara SORDUM NET.............!
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 19:59
gönderen mehmet1787
Bu aileye yeni katıldım. Burada olmaktan mutluluk duyuyorum. Tebrikler, nice güzel faydalı, bilgili senelere "SORDUM.ORG"
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 20:38
gönderen GOG
nice mutlu yıllara hepimiz için daha nice 10 yıllara....:D
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 14 Mar 2016, 22:28
gönderen armorking
tebrikler...
paylasimlarmizin devami dilegiyle.
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 17 Mar 2016, 10:43
gönderen Ero35
Nice mutlu yıllara hep beraber...
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 20 Mar 2016, 02:40
gönderen Miina
Bugün sordum'u yad ediyordum bi girip bakayım belki birileri yeniden açmıştır dedim ve 10. yaşına denk geldim. 2009'da mıydı neydi ilk ziyaretim, çok şey öğrendim bu forumdan. 20'li yılları da görürsünüz inşallah, nice yıllara.
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 20 Mar 2016, 11:12
gönderen velociraptor
Hoşgeldin UnderminE :)
Güzel temennin için teşekkürler , Umarım Herşey gönlünce ve istediğin gibi gidiyordur , Foruma emeği geçenlerden birisin mesajın beni mutlu etti bir Ö.m attım
Selamlar
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 20 Mar 2016, 19:12
gönderen %TuNcAy%
Daha nice 10 senelere ustad.
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 20 Mar 2016, 19:57
gönderen velociraptor
teşekkürler %TuNcAy%
Re: Sordum 10 Yaşında
Gönderilme zamanı: 21 Mar 2016, 20:11
gönderen AmbaSSadoR
zaman ne kadar çabuk geçiyor nice nice sayfalara kapanmamak kapatılmamak dileği ile ((=