1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 25 Şub 2016, 23:25
gönderen velociraptor
Minik yeğenim Melis , Elsa diye diye bana Karlar ülkesi ni öğretti :) meğersem canlısı da varmış
Sarah Ingle 14.000 $ harcayıp ELSA oldu
kaynak:
http://www.mirror.co.uk/news/real-life- ... ss-7330533
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:31
gönderen tn82
bunlar estetik ile böyle oluyorlar. Rusya'da benzerleri oldukça fazla onlarda barbie bebeklere benziyorlar. Ancak biz insanız ve çok itici geliyor bana :)
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:35
gönderen TRWE_2012
oldukça güzelmiş benim yeğende beğendi .............
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:35
gönderen GOG
ben korktum açıkcası insanlıgı gitmiş :D
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:36
gönderen TRWE_2012
bunların nesinden korktun doğrusu anlamadım

Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:40
gönderen GOG
insanlıktan çıkmış ve doğallıktan yoksun hertürlü canlıdan korkuyorum ben sahte olmak yerine kendimiz olmamız doğallık kadar güzel bişey yok.
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:45
gönderen tn82
korkmayanlar için.
http://www.mtv.com/news/2626681/anastas ... nime-girl/
Elsa'nın ürkütücü yanı insana benzememesi. siz kırılacak gibi bir insan gördünüz mü? Böyle bir bebek doğsa üzülürüz. Hastalıklı doğmuş diye. Bel incecik yüz desen güzel ama makyajı sildiğinde kemik kalacak :)
Re: Sarah Ingle - gerçek karlar ülkesi prensesi
Gönderilme zamanı: 26 Şub 2016, 00:53
gönderen TRWE_2012
Gayet normal görünüyorlar bana.............!