1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 04:39
gönderen TRWE_2012
Bu soruy bana önce bu sitenin yeni üyelerinden bir tanesi olan yibudak isimli üye sordu.Gerçi onun anlayabileceği (2.Dünya Savaşı termolojisne göre) kısa bir cevap verdim.Üye verilen cevap metni aşağıdadır.

Resim
Resim

Şimdi gelelim bu seçimin Teknik Boyutuna:

Bilgisayarınızda yüklü bir antivirüs yazılımı yoksa, bilgisayarınız dışardan gelecek her türlü virüs tehtidine karşı açık durumda demektir. Virüs bulaşmış bir bilgisayarı kullanırken sıkıntılı anlar yaşayabilirsiniz. Açmak istediğiniz bir program veya dosya açılmaz, bilgisayar zaman zaman donar kalır, verdiğiniz komutlara tepki vermez.Bundan dolayı sisteminize uygun bir antivirüs yazılımı kurmak zorunda kalabilirsiniz.Peki hangisi daha iyi ve yeni windows ile uyumlu....İşte bunu öğrenmenin bir yolu;


Resim
sitesinin web sayfası http://www.av-comparatives.org/ adrsini ziyaret etmek ve http://www.av-comparatives.org/summary-reports/ adresindeki teknik grafik raporları pdf şeklinde indirip sonuçları incelemektir.

TRWE için en iyi antivirüs yazılım sıralaması;

1.AVIRA
2.AVG
3.ESET

TRWE_2012
SAKARYA 2016

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 04:42
gönderen TRWE_2012
Mesela aşağıdaki grafik 2015 yılının raporuna aittir.

Resim


TRWE_2012
SAKARYA 2016

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 11:08
gönderen velociraptor
Ücretsiz antivirüsler için bakınız
https://www.sordum.net/21297/guvenle-kul ... ivirusler/

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 12:29
gönderen yibudak
avira cidden iyi fakat birkaç sorunu var, herhangi bir uyarıda hoparlör'den değil kasadaki "dıt" sesini çıkartan minik hoparlörlerden ses veriyor, bu da insanı rahatsız ediyor ne yaptıysam kapatamadım...

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 12:35
gönderen velociraptor

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 12:41
gönderen yibudak
zamanında
https://www.sordum.net/3068/xp-beep-tonlarini-kapatmak/
bu linkteki anlatımı denememiştim ama işe yaramamıştı sebebini bilmiyorum :? diğerini bilmiyorum şimdi avira kuruyorum aynı sorunu tekrar yaşarsam çözümü uygular yazarım

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 12:44
gönderen velociraptor
orada ikinci kısımda beepleri aygıt yöneticisinden kapatmak var en azından onun işe yaraması gerekiyor

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 12:46
gönderen cankusa
Mademki Windows kullanıyoruz o zaman hiçbir ücret ödemeden Microsoft Security Essentials'a sahip olun.

Şimdi indirin

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=231277

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 13:36
gönderen yibudak
cankusa yazdı:Mademki Windows kullanıyoruz o zaman hiçbir ücret ödemeden Microsoft Security Essentials'a sahip olun.

Şimdi indirin

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=231277
hocam mse'nin sistemi aşırı yorduğunu düşünüyorum, ayrıca windows 7 den sonra adı windows defender oldu ve varsayılan olarak gelmeye başladı, ne zaman yeni sistem kursam ilk işim bunu kapatmak oluyor :D

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 17:11
gönderen GOG
windows defendir gerçekten sistemi yoruyor kapattığınız zaman gözle görülür fark oluyor.

Re: Hangi Antivirüs Yazılımını Kullanmalıyım....!

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2016, 23:46
gönderen trasmus
Kaspersky Pure 3 kullanıyorum, çok da memnunum. Diğer antivirüsleri de kullanmıştım ama bazı nedenlerden dolayı değiştirmek durumunda kaldım.