1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü

Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2015, 11:52
gönderen seheryeli
Selam arkadaşlar, office 2013 kullanıyorum, diyelim bir şeyler yazıp bırakıyorsunuz sonra tekrar üzerine birşeyler yazıpta kayıt yapmayak istediğinizde devamlı başka yere kayıt yapmak istiyor, yani aynı yazının üzerine kayıt yapılmıyor neden olabilir?

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2015, 12:27
gönderen velociraptor
Öyle birşey olmaması gerek Açık olan dosyada kaydet dersen önceki kaydın üzerine yazar , kaydetme seçeneklerinde bir anormallik falan olmasın

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2015, 12:57
gönderen seheryeli
yok bu pc ye format atıpta offisi yeni yüklediğim her zaman oluyor, sanki çok önceleri yine burda çözüldü gibi hatırlıyorum ama bulamadım

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2015, 13:47
gönderen velociraptor
dediğin tarzda bir hatayı ilk defa duyuyorum , ilginç

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Gönderilme zamanı: 05 Ağu 2015, 10:44
gönderen seheryeli
Hallettim,

Resim
Resim
Resim

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü

Gönderilme zamanı: 05 Ağu 2015, 13:38
gönderen velociraptor
Sanırım kurulum medyası sorunlu , geribildirim için teşekkürler