eşimin aldığı çiçek :))
Gönderilme zamanı: 22 Ağu 2014, 16:10
Selam kızlar. umarım sizde benim gibi bir eşe sahipsinizdir :) geçen gün bana alttaki çiçeği almış, süper dimi :) nerden aldığını sordum ısrarla, ciceknoktasi.net'ten sipariş etmiş. bende hediyelik sipariş etmiştim önceden. türkiyenin her yerine en geç 2 saatte teslimat yapıyorlar. çok güzel çiçekler de var sitede 

