1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2014, 10:40
gönderen GOG
17 Ağustos 1999'da yaşadığımız Marmara depreminde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı rahmetle anıyoruz.
Ruhlarınız şad olsun.
Re: 17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2014, 13:12
gönderen STAN
Lise 1e geçmiştim o yıl. Ruhları şad olsn.
Re: 17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2014, 14:10
gönderen yesilaygunes
O depremle ülkemizde ne kadar hırsız mütahit olduğunu yaşadığını öğrenmiştik
Re: 17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2014, 14:52
gönderen velociraptor
Depremden sonra sabaha kadar tüm avcıları (istanbulda bir sempt) turlamıştım , gördüğüm manzarayı izah edemem , çatıları yerde birsürü bina binaların etrafları kan içinde .... ALLah rahmet eylesin
Re: 17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2014, 20:21
gönderen accept
üstüste iki defa yaşadım.
bütün acılarmızı yenmemiz dileğiyle.
Re: 17 Ağustos 1999
Gönderilme zamanı: 19 Ağu 2014, 21:10
gönderen ney_bey
evet usta,, dediğin gibi avcılar harabe gibiydi ALLAH bu acıları birdaha göstermesin