1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2014, 04:50
gönderen cespir
Formun sessiz sedasiz üyelerinden birisi olarak 8 yil olmus ben üye olali, cok faydasini gördüm
bütün üyelere paylasimda ve yardimda bulunan arkadaslara özellikle velociraptor a cok tesekkürler.
internette paylasimlarina bilgisine güvendigim tek site
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2014, 11:54
gönderen velociraptor
Vay canına cidden okadar olmuş , hatırlatma için teşekkürler , iyiki varsınız
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2014, 12:21
gönderen GOG
ben o kadar eski değilim ama inşallah daha nice sekizler görürüz hep birlikte :D
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2014, 13:11
gönderen velociraptor
Hayırlısı , Umarım dediğin gibi olur :)
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2014, 14:28
gönderen yesilaygunes
Gerçekten kaliteli bir yer neredeyse bilgisayarı buradan öğrendim diyebilirim
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 01 Tem 2014, 17:43
gönderen loveme
hayırlı olsun tüm sorduma
teşekkürler
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 01 Tem 2014, 22:31
gönderen Tugtegin
Hayırlı olsun
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gönderilme zamanı: 26 Tem 2014, 04:05
gönderen ney_bey
hayırlı olsun nice 8 lere inşallah hep birlikte