1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Komut İstemini Yönetici Haklarıyla Çalıştırmak

Gönderilme zamanı: 16 Mar 2014, 19:58
gönderen kefir
Komut sisteminde bazen işlem yapmak istediğinizde bazı durumlarda Yönetici olarak çalıştırmanız gereke bilir.Bunu yapmak oldukça basittir.
Komut sistemini Yönetici olarak çalıştırmak için 2 yöntem bulunmaktadır.Burada ikisini da anlatıcam.

1.Yöntem

1-Başlat - arama satırına - cmd yazın.Ctrl+Shift+Enter basın.

Resim

2.Yöntem

1-Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Komut İstemi yoluna gidin.

2-Komut İstemine sağ tıklayın Yönetici Olarak Çalıştır deyin.

Resim

Komut İsteminin Yönetici haklarına sahip olup olmadığını anlamak için aşağıdaki resimde işaretli yere bakınız

Hepsi bu kadar.