Komut İstemini Yönetici Haklarıyla Çalıştırmak
Gönderilme zamanı: 16 Mar 2014, 19:58
Komut sisteminde bazen işlem yapmak istediğinizde bazı durumlarda Yönetici olarak çalıştırmanız gereke bilir.Bunu yapmak oldukça basittir.
Komut sistemini Yönetici olarak çalıştırmak için 2 yöntem bulunmaktadır.Burada ikisini da anlatıcam.
1.Yöntem
1-Başlat - arama satırına - cmd yazın.Ctrl+Shift+Enter basın.

2.Yöntem
1-Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Komut İstemi yoluna gidin.
2-Komut İstemine sağ tıklayın Yönetici Olarak Çalıştır deyin.

Komut İsteminin Yönetici haklarına sahip olup olmadığını anlamak için aşağıdaki resimde işaretli yere bakınız
Hepsi bu kadar.
Komut sistemini Yönetici olarak çalıştırmak için 2 yöntem bulunmaktadır.Burada ikisini da anlatıcam.
1.Yöntem
1-Başlat - arama satırına - cmd yazın.Ctrl+Shift+Enter basın.

2.Yöntem
1-Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Komut İstemi yoluna gidin.
2-Komut İstemine sağ tıklayın Yönetici Olarak Çalıştır deyin.

Komut İsteminin Yönetici haklarına sahip olup olmadığını anlamak için aşağıdaki resimde işaretli yere bakınız
Hepsi bu kadar.