1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Pc yaptigim islemleri kaydetmiyor
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 17:03
gönderen Misafir
arkadasalar sorun su
format attim ve driverleri yükledim sonra xpseed yükledim sonra
bir islem yaptigimda bilgisayar o islemi kaydetmiyo
örnek vereyim dosyalarimi sag tiklayip simgeleri yerlestir yapiyorum ad, tür , gibi veya otomatik yerlestir yapiyorum yapiyor ama sayfayi kapattigimda eski haline geri dönüyo neden olabilir.
baska örnel winamp skin degisikligi yapiyorum kapatip actigimda eski haline geri dönüyo anlamak zor :ü: :ü:
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 17:34
gönderen lk89
benzer olayi bende yasadim ve format atip xp tazeyken bu sorunu yaratmasi cok ilginc
incele
viewtopic.php?t=1813
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 17:45
gönderen onur986
sorun yok oldu tesekkür ederim :D
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 17:46
gönderen lk89
tesekkürü hakeden drog_1 ustamiz
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 19:09
gönderen velociraptor
1. ilk defa klasör seceneklerinden winap taki bir sorunun düzeldigini duydum
2. basliklarimizda biraz daha aciklayici olalim lütfen
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 19:15
gönderen onur986
velociraptor yazdı:1. ilk defa klasör seceneklerinden winap taki bir sorunun düzeldigini duydum
klasörlerde evet ama winamp düzeldi oda ilginc o ayari yapinca hepsi düzeldi :D :D :D :D :D
xpspeed ayar yapiyormu klasörlerle ilgili :ü:
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 19:22
gönderen velociraptor
xpspeed ayar yapiyor yapmasina da bende hicbirzaman böyle birsey olmadi , ayrica :shock: su winamp isi cidden ilginc ötesi (birbirleriyle ne alakalari var haala anlamis degilim)
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 19:34
gönderen lion
velociraptor yazdı:xpspeed ayar yapiyor yapmasina da bende hicbirzaman böyle birsey olmadi , ayrica :shock: su winamp isi cidden ilginc ötesi (birbirleriyle ne alakalari var haala anlamis degilim)
:D
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2006, 20:35
gönderen drog_1
velociraptor yazdı:xpspeed ayar yapiyor yapmasina da bende hicbirzaman böyle birsey olmadi , ayrica :shock: su winamp isi cidden ilginc ötesi (birbirleriyle ne alakalari var haala anlamis degilim)
neticede hepsinin birer bilgisayar programi oldugunu akildan cikartmamakta fayda var sanirim... :wink: