1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Hala anlayamadınız değil mi?___ Albert Einstein ____

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2013, 20:16
gönderen Mendenn
Hala anlayamadınız değil mi?
Önemli olan haklı ya da haksız olmak değil. Kavganın kazananı yoktur.
Ya kaybedersiniz ya da daha çok kaybedersiniz.
Önemli olan kalp kırmamak.
Önemli olan yargılamadan,karşılıksız sevebilmek ve iyilik yapabilmek.
Haklı bile olunsa özür dileyecek kadar asıl olmak,bilge olmaktır. Egonuzu kontrol edemediğiniz sürece, o sizi kontrol etmeye devam edecek.
Böyle olduğu sürece tüm dünya sizin bile olsa asla mutlu olamazsınız.

___ Albert Einstein ____

Resim

Re: Hala anlayamadınız değil mi?___ Albert Einstein ____

Gönderilme zamanı: 18 Şub 2013, 01:07
gönderen velociraptor
Başarılı bir insan olmaya çalışmayın; degerli bir insan olmaya çalışın.
Başarılı insan, hayattan verdiginden fazlasını alır. Degerli insan ise, hayata aldıgından fazlasını verir.
Degerli olan her şey ölçülemez, ölçülebilen her şey degerli degildir.
(Albert Einstein)