1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013, 23:06
gönderen ghostma_n
3G modemle bağlandığım için kotalı internet kullanıyorum, ancak bir şeyler benim kotamı eritip bitiriyor. Ben sadece haber sitelerinde düşkünüm, foruma takılıyom arasıra da facebook ve twitter takılıyorum bunlar sonunda 4 gb kotalı internet bana 15-20 gün gidiyor. bence bilgisayarda başka bir program kullanıyor gibime geliyor. bunları nasıl görebilirim yada nasıl kapatabilirim

Re: İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013, 23:31
gönderen velociraptor
Hangi program internetini kullanıyor sorusuna aşağıdaki program yanıt verebilir
http://www.softpedia.com/get/Network-To ... PEye.shtml

Re: İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013, 00:12
gönderen ghostma_n
Resim

şimdi kulanan var mı sence ABD, europa ve france var

Re: İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013, 00:40
gönderen velociraptor
Bağlantı kurmuş olanlar Chrome , bu tabloda bir sorun görünmüyor

Re: İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013, 00:45
gönderen Mendenn
Netlimiter yada bu benzeri programlarla neti kulllanna yazımları görebilirsin.

Re: İnterneti kullanan yazılımları görmek

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013, 18:44
gönderen ney_bey
usta,, teşekkürler program güzel

yanlız sarılar neyin nesi :D

Resim