1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Oyun kopyalamak
Gönderilme zamanı: 29 Ara 2012, 22:59
gönderen sevilaycali
arkadaştan bir oyun aldım 2 dvd
1-bunu dvd den dvd ye nasıl kopyalarım ?
2-dvd den usb ye nasıl kopyalarım ?
biraz bilmeyene göre anlatırsanız sevinirim :)
Re: Oyun kopyalamak
Gönderilme zamanı: 30 Ara 2012, 00:27
gönderen Mendenn
1- Nero gibi bir DVD yazıcısı kuracan, orda diski Kopyala yazar.
onu seçip kopyalamak istediğin DVD yi tak, sonra ileri ileri de, önce bir bilgsayara DVD nin imajını alır, işi bitince sende boş bir DVD koymanı ister. Hepsi bu kadar.
2- Nasıl bir mp3, bir belgeyi kopyalıyorsun öğle. Yani DVD nin içine girip hepsini seçtikten sonra kopylayacaksın (Nereye istersen). Kopyalamdan bir klasör oluştur, Atıyorum
DVD-1 - Wolf gibi düzenli bir şekilde saklayabilesin.
Re: Oyun kopyalamak
Gönderilme zamanı: 30 Ara 2012, 02:36
gönderen sevilaycali
teşekkürler