1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Gönderilme zamanı: 16 Kas 2012, 10:03
gönderen Mendenn
Ekranın köşesine mouse (fareyi) hızlıca çektin mi fare ortdan kayboluyor ( sanki masadan düşmüş gibi). Sallıyorsun geri gelmiyor. Anca o hızla aksi yönde çekersen ikon geri geliyor. Ben bunu fare nin oynanıdğı an masaüstünde belirmesini istiyorum. Nasıl yapabilirm.?
Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Gönderilme zamanı: 16 Kas 2012, 11:05
gönderen velociraptor
http://social.technet.microsoft.com/For ... b7075bf41a
yani grafik kartı ayarlarını kontrol et diyor , birde sistemini kontrol et bakalım 2 monitöre göre mi ayarlanmış eğer öyle ise eski haline getir sorunun düzelmesi gerekir
Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Gönderilme zamanı: 16 Kas 2012, 11:30
gönderen Mendenn
Benimde aklıma o geldi ama bilgisayar şuan bende değil, müşteri geri aldı. Artık geri getirdiğin bakarım.