1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 22 Eyl 2012, 18:47
gönderen seheryeli
Slam arkadaşlar, mozilla kullanıyorum bu zıkkım virus gibi ikide bir zırt pırt çıkıyor, güya her yerden sildim ama maalesef kalıntısı kaldı, neyle temizlerim bunu? malware ile temizledim ama gitmiyor resimde ki gibi pc yi açınca karşıma çıkıyor mozilladada bir yere girmek istesem yine resimdeki gibi hemen ona geçiyor nasıl kurtulabilirim bundan yardımınızı bekliyor yeişekür ediyorum...

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 22 Eyl 2012, 19:09
gönderen velociraptor
1. sağ alt köşedeki babylon ikonuna sağ tıklayıp exit diyelim
2. başlat boşluğuna aşağıdakini yazıp enter e basalım
appwiz.cpl
3. aşağılatra doğru inip Babylon Toolbar ı bulalım ve sağ tıklayıp Uninstall diyelim
Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2012, 12:30
gönderen seheryeli
Hocam özür diliyorum ama inanınki hiç birşey anlamadım dediklerinizin 1,2,3, hiç birinide 1, sağ alt köşede öyle bir görüntü yok?? 2, başlat boşluğu neresi?Çalıştırımı diyorsunuz acaba ?? 3, aşağılara doğru inip Babylon tolbar aşağıda derken nerde?? denetim masasından tolbarı sildim ama başka bu dediklerinizi göremedim oralarda daha açıklayıcı olarak yazarsanız sevinirim saygılar
Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2012, 18:21
gönderen velociraptor
denetim masasından tolbarı silmeyi tarif etmeye çalışıyordum sistemim türkçe olmadığından haliyle anlatamadım.
Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2012, 20:12
gönderen ney_bey
başlat
denetim masası
program ekle kaldır ,, programı bu sayfadan bul ve kaldır

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2012, 22:34
gönderen velociraptor
Olmadı tekrar kurup kaldır
Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2012, 23:05
gönderen ney_bey
velociraptor yazdı:Olmadı tekrar kurup kaldır
bencede tekrar kurulması gerekecek programın bir kısmı silindiği için ekle kaldırda görünmeye bilir