1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
win 7 ie9 da yeni sekmede aç proglemi
Gönderilme zamanı: 22 Ağu 2012, 03:25
gönderen dean
win 7 de bu arızada ms nin istediği güncelemeleri yaptım ancak yine sonuca ulaşamadım.yeni sekme açılmıyor. sorunun sebebi nedir acep?
Re: win 7 ie9 da yeni sekmede aç proglemi
Gönderilme zamanı: 22 Ağu 2012, 10:30
gönderen velociraptor
http://iefaq.info/attachments/133/ie8-rereg.all.zip
üsttekini indirip sistemine uygun olanı (x64 , x86 ) yönetici olarak çalıştır (o sırada açık hiçbir uygulama olmasın) sonrasında reboot edip i.e ayarlarını resetle
http://windows.microsoft.com/en-US/wind ... r-settings
işe yaramaz ise başlat > Çalıştır a sırası ile aşağıdaki komutları ver
regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 actxprxy.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 vbscript.dll
regsvr32 oleaut32.dll
herbirinden sonra succeeded mesajı almış olmalısın
Re: win 7 ie9 da yeni sekmede aç proglemi
Gönderilme zamanı: 15 Eyl 2012, 21:39
gönderen dean
ilk komuttan sonrası hep hata veriyor.browseui.dll modülü yüklendi, ancak dllregisterserver giriş noktası bulunamadı. browseui.dll öğesinin geçerli bir dll veya ocx dosyası olduğundan emin olun ve yeniden deneyin. uyarısı veriyor hepsinde.yukarıda gecen dosyayı evvelden denedim sonuç vermiyor.