1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Com dergisinden bugün aldığım email

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 17:14
gönderen velociraptor
Yıllardır takip ettiğim alman Com dergisi yetkilierinden biri olan Andreas Fischer attığı email ile Dns jumper i Com dergisinin gelecek sayısındaki Cd de vermeyi düsündüklerini ve bu konuda iznimi istediklerini yazmış.
Message:
Dear Sirs,

I would like to ask for your permission to publish DNS Jumper on the
cover cd of the German magazine com! (http://www.com-magazin.de).

Thanks!

Andreas Fischer
Cevaben , dergilerinin bir hayranı olduğumu ve böyle bir istekten duyduğum memnuniyeti dile getirdim ve izin verdim . :)

Re: Com dergisinden bugün aldığım email

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 17:40
gönderen %TuNcAy%
Adamlardaki emege verilen degerin ve sayginin gostergesi. Bu arada tabiki tebrikler.

Re: Com dergisinden bugün aldığım email

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 19:18
gönderen Mendenn
Gurur verici... Allah emeklerini boşa çıkarmasın. Başarıların devamını dilerim...

Re: Com dergisinden bugün aldığım email

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 19:24
gönderen velociraptor
neticede sordum.com ismi için hepimiz gayret göteriyoruz herkese hayırlı olsun ;)

Re: Com dergisinden bugün aldığım email

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 19:47
gönderen ney_bey
usta,,
süper bi haber başarıların daim olsun