1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 30 Haz 2012, 00:53
gönderen velociraptor
Hardwareniz hakkinda detaylı bilgi veren portable bir programdır
x86:
http://www.hwinfo.com/download32.html
x64:
http://www.hwinfo.com/download64.html
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 11:29
gönderen GOG
teşekkürler abi bir sene oldu bu yazılımı keşfedeli gerçekten çok kaliteli ve ücretsiz.
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 13:19
gönderen velociraptor
hımm 2012 de vermişiz , ben bile unuttum verdiğimi :)
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 13:53
gönderen GOG
yıllar nasıl geçiyor abi normaldi, başlık açıcaktım bır aratayım dedım buldum sonra varmış boşuna çöplük yapmıyım dedim :D
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 14:09
gönderen velociraptor
sorma birgün bir bilgi lazım oldu Googlede yabancı kaynakları tarattım falan yok (ingilizce arama yaptırıyorum) bir iki link çıktı onlarda da siteler kapanmış falan , öyle de lazımki anlatamam , dedim bunun türkçesi yoktur ama bir aratayım , haydaa sordum.net te çıkmazmı , sen ban bunu çecirip vemişim ve unutmuşum - durum okadar vahim yani :)
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 14:49
gönderen GOG
hahah abi bizde varda google neden gözükmedi :D peki işin ilginç tarafı o.He pardon Türkçe aramadıgın için çıkmamış :D, abi inceleme yapıp ingilizce makalelerde yazabılırsın sordum.org iyi ve kaliteli ingilizce takip edenler olucagına eminim.
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 17:11
gönderen velociraptor
Çok istek aldık , inan yabancılardan onlarca email geldi sordum.net teki bilgileri ingilizce ver diye , lakin zaten birkısmını ingilizceden çevirdiğimden oralı olmadım
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 18:04
gönderen GOG
bir düşün derim abi ek iş ek zaman olcak ama yabancıların daha fazla getirisi olabilir.
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 18:38
gönderen velociraptor
yabancının bir tıkı Türkiyeden alınan 30 tıka bedel :)
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 20:23
gönderen GOG
tabi ki abi bizde 20 tık zaten başlıgı çalmak için diğerleri öğrenmek için.
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 21:49
gönderen velociraptor
Aynen :)
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 21:55
gönderen cankusa
velociraptor yazdı:yabancının bir tıkı Türkiyeden alınan 30 tıka bedel :)
Zaman ayırabilirsen neden olmasın
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 22:00
gönderen velociraptor
Malesef ayırabileceğimi sanmıyorum , Türkçe site ile birhayli uğraştım ve bir okadar daha iş var vazgeçtim.
Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 27 Mar 2016, 00:43
gönderen trasmus
velociraptor yazdı:Malesef ayırabileceğimi sanmıyorum , Türkçe site ile birhayli uğraştım ve bir okadar daha iş var vazgeçtim.
Yeterli ingilizcem olsaydı makalelerin bır kısmını bile çevirsem sitenin aylık geliri 5'e katlanırdı

Paralel sordum açıp ordan yürürüz bizde

Re: HWiNFO32
Gönderilme zamanı: 27 Mar 2016, 00:59
gönderen velociraptor
Açan oldu ve yürüdü zaten :)