1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2012, 00:53
gönderen velociraptor
Resim

Hardwareniz hakkinda detaylı bilgi veren portable bir programdır

x86:
http://www.hwinfo.com/download32.html

x64:
http://www.hwinfo.com/download64.html

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 11:29
gönderen GOG
teşekkürler abi bir sene oldu bu yazılımı keşfedeli gerçekten çok kaliteli ve ücretsiz.

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 13:19
gönderen velociraptor
hımm 2012 de vermişiz , ben bile unuttum verdiğimi :)

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 13:53
gönderen GOG
yıllar nasıl geçiyor abi normaldi, başlık açıcaktım bır aratayım dedım buldum sonra varmış boşuna çöplük yapmıyım dedim :D

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 14:09
gönderen velociraptor
sorma birgün bir bilgi lazım oldu Googlede yabancı kaynakları tarattım falan yok (ingilizce arama yaptırıyorum) bir iki link çıktı onlarda da siteler kapanmış falan , öyle de lazımki anlatamam , dedim bunun türkçesi yoktur ama bir aratayım , haydaa sordum.net te çıkmazmı , sen ban bunu çecirip vemişim ve unutmuşum - durum okadar vahim yani :)

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 14:49
gönderen GOG
hahah abi bizde varda google neden gözükmedi :D peki işin ilginç tarafı o.He pardon Türkçe aramadıgın için çıkmamış :D, abi inceleme yapıp ingilizce makalelerde yazabılırsın sordum.org iyi ve kaliteli ingilizce takip edenler olucagına eminim.

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 17:11
gönderen velociraptor
Çok istek aldık , inan yabancılardan onlarca email geldi sordum.net teki bilgileri ingilizce ver diye , lakin zaten birkısmını ingilizceden çevirdiğimden oralı olmadım

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 18:04
gönderen GOG
bir düşün derim abi ek iş ek zaman olcak ama yabancıların daha fazla getirisi olabilir.

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 18:38
gönderen velociraptor
yabancının bir tıkı Türkiyeden alınan 30 tıka bedel :)

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 20:23
gönderen GOG
tabi ki abi bizde 20 tık zaten başlıgı çalmak için diğerleri öğrenmek için.

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 21:49
gönderen velociraptor
Aynen :)

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 21:55
gönderen cankusa
velociraptor yazdı:yabancının bir tıkı Türkiyeden alınan 30 tıka bedel :)
Zaman ayırabilirsen neden olmasın

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2016, 22:00
gönderen velociraptor
Malesef ayırabileceğimi sanmıyorum , Türkçe site ile birhayli uğraştım ve bir okadar daha iş var vazgeçtim.

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 27 Mar 2016, 00:43
gönderen trasmus
velociraptor yazdı:Malesef ayırabileceğimi sanmıyorum , Türkçe site ile birhayli uğraştım ve bir okadar daha iş var vazgeçtim.
Yeterli ingilizcem olsaydı makalelerin bır kısmını bile çevirsem sitenin aylık geliri 5'e katlanırdı :roll:
Paralel sordum açıp ordan yürürüz bizde :lol:

Re: HWiNFO32

Gönderilme zamanı: 27 Mar 2016, 00:59
gönderen velociraptor
Açan oldu ve yürüdü zaten :)