1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

InfraRecorder - CD-DVD yazmak için

Gönderilme zamanı: 05 Haz 2012, 16:45
gönderen Bien
Resim

InfraRecorder Cd-DVD yazmak için kullana bileceğiniz kurulum gerektirmeyen küçük bir program.

http://infrarecorder.org/?page_id=5

Re: InfraRecorder - CD-DVD yazmak için

Gönderilme zamanı: 05 Haz 2012, 18:11
gönderen velociraptor
Neronun free yazılımı bile boyut olarak fazla , zamanında Nero hatasını anlayıp yakında Lite çıkarır demiştim çıkardı da sıra portablede lakin sadece Cd/DVD yazdıracaklar üstteki gibi portable programları tercih etsinler derim