1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
InfraRecorder - CD-DVD yazmak için
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2012, 16:45
gönderen Bien
InfraRecorder Cd-DVD yazmak için kullana bileceğiniz kurulum gerektirmeyen küçük bir program.
http://infrarecorder.org/?page_id=5
Re: InfraRecorder - CD-DVD yazmak için
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2012, 18:11
gönderen velociraptor
Neronun free yazılımı bile boyut olarak fazla , zamanında Nero hatasını anlayıp yakında Lite çıkarır demiştim çıkardı da sıra portablede lakin sadece Cd/DVD yazdıracaklar üstteki gibi portable programları tercih etsinler derim