1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 04 Haz 2012, 13:03
gönderen velociraptor
Linkler silindi
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 04 Haz 2012, 19:17
gönderen bambucya77
evet dunden itibaren kurmus bulunmaktayim hizli mi hizli fakat alismak lazim buna hersey elinizin altinda bulunmuyor yerleri karisik ...
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 04 Haz 2012, 19:31
gönderen velociraptor
Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 04 Haz 2012, 19:37
gönderen Bien
Bana kalırsa windows 8'e alışmak bir zor olacak.Çünkü her şeyiyle çok farklı
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 06 Haz 2012, 16:55
gönderen bambucya77
velociraptor yazdı:Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
bence tutulur gibi cunku sadece acilisi benim bilgisayarimda 10 saniye bazen daha hizli ve icinde oynamalarim Windows 8 in rp surumu itibariyle baska birseyleri aratmiyor driverlerim herseyiyle uydu baska ne istenirki..
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 06 Haz 2012, 17:10
gönderen ney_bey
şahsen ben xp den bir türlü kopamadım
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 06 Haz 2012, 17:41
gönderen velociraptor
teşekkürler bambucya77 , ben henüz kurup denemedim merakımı arttırıcı bir yazı yazmışşın
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 21:44
gönderen azimli
turkish bölümündeki 32-bit (x86) Download (2.5 GB) bunda dil spanish yazıyor ama doğrumu teşekkürler
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 21:50
gönderen Bien
Dediğiniz gibi linklerde bir karışıklık olmuş.
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 21:52
gönderen Mendenn
Sitesi Tarafında verilen Resmi ürün anahtarı:
TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF
32 bit:
64 bit:
Burdaki Turkish yazısını
English
Japanese
Korean
Arabic
German
Spanish
French
Portuguese-Brazil
Russian
Swedish
ChineseTraditionalTW
ChineseSimplified
gibi değiştirir isen o dile ait dosyayı çekersin....
Resmi sayfası:
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 22:14
gönderen %TuNcAy%
Acilis hizinin o kadar kisa olmasi ilginc. Benimde merakim artti simdi.
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 06 Tem 2021, 19:26
gönderen pccanavari
Resim linki kırık
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 08 Tem 2021, 21:00
gönderen velociraptor
Silindi
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 09 Mar 2025, 16:58
gönderen Kayserilifatih
En son Windows 8'in 8176 beta yapısını denemiştim başlat menüsü var mı gerçekten yoksa sadece simge olarak mı var mı diye gerçek sistemime de kurmuştum uefi olarak fakat ekran kartı driverimi yüklediğimde yanlış driveri kurmuş göstererek ekran sürekli gidip gelmeye başlamış ve bu kronik olarak devam etmiş, sistemi kapatıp açtığımda yine aynı şekilde devam etmişti.

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Gönderilme zamanı: 10 Mar 2025, 02:28
gönderen burak35
velociraptor yazdı: 04 Haz 2012, 19:31
Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 -
Tutuldu
Windows ME -
Tutulmadı
Windows xp -
Tutuldu
Windopws Vista -
Tutulmadı
Windows 7 -
Tutuldu
Windows 8 - ?
Aynende böyle olmuştu abi. O zamanlar Xp tutulmuştu. Ama vista tutulmamıştı.
Sonra Win 7 de tutulmuştu. Microsoft gerçekten böyle ilerliyor.