HP Servis Rezaleti

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte3
Yottabyte3
Mesajlar: 27806
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

HP Servis Rezaleti

Mesaj gönderen velociraptor » 19 Tem 2007, 06:00

Bir magdur:
Servis Kayıt No 1216091226 olan bilgisayarımın HP macerası!

02 Temmuz 2007 tarihinde HP Compaq nx6125 modeli notebook bilgisayarımı arızalarından ötürü HP'nin Okmeydanı Famas Plaza'da bulunan onarım merkezine bıraktım. 14 Temmuz 2007 tarihinde cihazımın onarımının tamamlandıgını ve teslim almam gerektigini söylediler. 14 Temmuz Cuma günü ögleden sonra cihazı teslim aldım. İs yerinde oldugum için kontrol etme fırsatım olmadı, genel itibariyle durumu iyi görünüyordu. Aksam evde bilgisayarımı açtım ve bluetooth'un çalısmadıgını ve degistiren DVD-ROM üzerinde ısıgı olmadıgını farkettim. 16 Temmuz Pazartesi günü HP müsteri hizmetlerini konuyla ilgili bilgilendirdim. Servise tekrar bırakmamı istediler, fakat islerim nedeniye ertesi gün (17 Temmuz Salı) bırakabilecegimi söyledim, tamam dediler. Bunun üzerine bugün (17 Temmuz Salı) sabah saatlerinde cihazı onarım merkezine tekrar götürdüm. Ögleden sonra almak için geri gittim.

Ve iste HP'nin beyaz yalanları (beni mutlu etmek için yalan söylediklerini itiraf etti Burcu hanım)

1. Yapılan açıklamada: Bluetooth'un software'den kaynaklı çalısmadıgını söylediler.

Yazılım mühendisi biri olarak; HP'den aldıgım sürücü cd ile beraber bilgisayarımda kullandıgım Windows XP'yi iki kez format atıp tekrar kurdum ve HP'in kendi sitesinden Bluetooth driverlerini indirip tekrar tekrar kurdugum halde bilgisayar bluetooth'u görmedi. Donanım olarak "Bende Bluetooth aygıtı yok debelenme!" diye basbas bagıran bilgisayarım ertesi gün HP'in ellerinde Bluetooth'a kavusmus, üstelik software ile ...

2. DVD-ROM'ların yeni nesilde üzerinde ısıgının olmadıgının normal oldugunu söylediler. Peki, ben müsteri olarak bu DVD'yi istemiyorum o halde eski DVD'mi geri takın dedigimde teknik servis elemanlarından Murat bey ve Müsteri Hizmetlerinden Burcu hanımın yaptıgı açıklama su oldu: Çıkartılan eski parçalar amerikaya geri gönderilir.

Peki, o halde vazgeçtim geri getirin bilgisayarımı dedim.

Onarım merkezine bu durum için bile sıra alıp 45 dk bekletildikten sonra, yeni DVD-ROM'um sökmüs elinde içiriye Mesut bey girdi. Bahadır bey buyrun görüselim dedi kendisi, Bluetooth yalanlarından sonra DVD hakkında yalan söylemesine müsade etmeyerek bilgisayarımı alarak onarım merkezinden ayrıldım. sirkete geldigimde bilgisayarımdan yeni takılan DVD'nin sökülüp yerine su amerikaya gönderilen eski DVD'min takılı oldugunu görünce sok ve sinir krizi geçirdim.

Hani bu DVD-ROM amerikaya gönderilmisti?

Burcu hanımı arayıp sordum, hani siz bu DVD'yi amerikaya göndermistiniz? ... dedim.

Konuyla ilgili uzun uzun laf salatası yapıp ben ögreneyim size döneyim dediler, peki dedim. Aradan 10 dk geçti ve aradı kendisi. Sevkiyatta problem çıkmısmısta eski DVD'm gönderilememisti o yüzdenmiste felanmısta fismekanmıs.

Siz bu bluetooth konusunda yalan söyleyip beni sinirlendirmemis olsaydınız ben sırf kıllık olsun diye size tutup eski DVD'mi geri verin dermiydim acaba?

Peki sonuç ne oldu?

Sonuçta bilgisayarım suan bende, DVD'si çalısmıyor, bluetooth arada bir açılıyor arada bir açılmıyor, ve bilgisayarım 13 gün boyunca serviste bosu bosuna yattı, üstüne bluetoothu saglamken hasarlı döndü. Sonuçta HP bir müsterisini daha kaybetti, yeni alacagım bilgisayarının HP olmamasına sebep oldu.

Tesekkürler HP Türkiye!

ALINTIDIR
Knowledge determines destiny, And ye shall know the Truth and the Truth shall make you free



Kullanıcı avatarı
fgurhanf
Byte1
Byte1
Mesajlar: 38
Kayıt: 22 May 2007, 02:21

Mesaj gönderen fgurhanf » 19 Tem 2007, 12:35

Olumlu seyler de yasamıyoruz degil aslında ama olumlu seyler malesef pek paylasılmıyor.

HP 5040 modelinin satısından 28 gün sonra sabihi tus takımını kırmıs sekilde geldi, tedarikçiye yani HP 'ye gönderdik kullanıcı hatası olmasına ragmen tus takımı tamamen degisip gelmisti. :wink: :wink:

Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 927
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece » 19 Tem 2007, 12:58

fgurhanf yazdı:Olumlu seyler de yasamıyoruz degil aslında ama olumlu seyler malesef pek paylasılmıyor.
arkadasım sana katılıyorum...
nedense olumlu seyler pek paylasılmıyor. hep basa gelen tatsız seyler paylasılıyor...

ama genede kulaga küpe olmalı...
http://www.devasabilisim.com.tr - http://www.sefaaydin.net

delphicumhur
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 04 Haz 2007, 23:45

Mesaj gönderen delphicumhur » 19 Tem 2007, 14:32

usta sen sükret bende de hp dv5176eu modeli var ekranında sorun olustu. tam 44 günde aldım.. artık araya adam koymayı bile düsündüm. arastırdım 30 is gününden sonra yenisini vermek zorundalarmıss.. aradım hemen yeni bilg isticem dedim 29 uncu günde laptop hazırlandıı..

hp türkiye nin çalısması igrenççç....

Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte3
Yottabyte3
Mesajlar: 27806
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen velociraptor » 19 Tem 2007, 15:52

Dikkat edilirse burada elimizden geldigince magdur tüketicilerin sorunlarini vermeye calisiyoruz , iyi hizmetler elbetteki her markada var , fakat genel olarak belirli markalarin belirli ürünlerinde sikayet oluyorsa halki bilgilendirmek te boynumuzun borcu
Knowledge determines destiny, And ye shall know the Truth and the Truth shall make you free

Cevapla