1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
xp Beep tonlarini kapatmak
Gönderilme zamanı: 08 Nis 2006, 16:56
gönderen velociraptor
yanlis bir islem yürüttügünüzde veya yanlis bir maus click i ile windows bir beep sesi cikarir
bu sesten rahatsiz oluyorsaniz ve kaldirmak istiyorsaniz:
baslat > calistir > Regedit > OK
ve asagidaki beep anahtarindaki degeri No yapalim yada asagidakini notepad e kopyalayip sonu .reg olacak sekilde kaydedip cift clickleyelim
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound]
"Beep"="No"
kaynak:
Alman com dergisi Nisan 2006
Gönderilme zamanı: 08 Nis 2006, 17:37
gönderen lk89
C:\WINDOWS\Media/Windows Xp Ani Durma
ses dosyasini sildiginizde veya xpnin herhangi bir sesini sevmiyorsaniz buradan bulup o dosyayi silin kafanizi dinleyin... :D :wink:
Gönderilme zamanı: 08 Nis 2006, 18:14
gönderen velociraptor
Ses dosyasini silerseniz ne olur:
windows o dosyayi arar ve bulamaz (islemci yükü) oysa ilk örnekte zaaten windowsa sen bu dosyayi arama diyoruz , kaldiki bircok ses dosyasi var , ayrica üstteki degeri yes yaparak kolayca tekrar o sesleri cikarmasini saglayabiliriz ama silersek birdaha böyle bir sansimiz olmayacaktir, fakat elbetteki tercih meselesidir
Gönderilme zamanı: 02 Tem 2006, 22:16
gönderen velociraptor
eger üstteki ise yaramafiysa (Bende ise yaramadi)
Bilgisayarimi sag clikleyin > özellikler > Hardware > Device manager (Aygit yöneticisi) > acilan ekranda view (görünüm) ve buradan show hidden devices (Gizli aygitlari göster e clikleyelim
acilan ekranda "non plug and play drivers" e clikleyelim ve onun altindaki beep i bulup sag clikleyip disable edelim (asagidaki resim)
velociraptor tarafindan denenmistir
Gönderilme zamanı: 02 Tem 2006, 22:20
gönderen drog_1
ilk verilenin calismama ihtimali yok
degerin yerini unutmayin ama
:D
bunu yeni deger atayarak ta elle yapabilirsiniz
Regedit`den HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound anahtarina ulasin. Beep degerini no olarak degistirin.
Gönderilme zamanı: 02 Tem 2006, 22:29
gönderen velociraptor
drog_1 yazdı:ilk verilenin calismama ihtimali yok
ne yazikki bende ise yaramadi o nedenle alternatif ve kesin ise yarayan yöntemi verdim :wink:
Gönderilme zamanı: 11 Nis 2009, 06:34
gönderen drog_1
ciddi konuda sakayi sevmezsin ama adminim
yapmazsam catlarim
"sen nayn yazacaksin"
:D
almanyadan ööle...