Sata sorunu
Gönderilme zamanı: 06 Eki 2011, 22:48
Selam Arkadaslar.Benim bu sata ahci sürücüleriyle baya bir sorunum var.Su an elimde Fujitsu Esprimo Edition P2511 Bilgisayari var.
Anaplatin: D2660A-12 GS 2.
Seri numarasi:YK9C174093
2Gb Bellek
3,4Ghz Intelpentium 4 641
Sata dvd yazici
Sata Hdd 160GB
En son Bios updatini yaptim.
Normal yoldan xp cd'si ile xp'yi kurmaya calistigimda sürücüleri sisten tanirken ekran kendiliginden belli bir süre sonra karariyor.Hdd ve dvd yazici sata baglantisi.sorun burdan kaynaklaniyor sanirim.
Anaplatin üzerinde sadece sata destegi var.Ide baglantisi yok malesef.
Biosta ahci destegi yok.Fujitsu sayfasindan ahci sürücüsünü bulamadim.
Su an xp'yi kuramiyorum.Window 7'yi kurmaya calistigimda dvd baglanti hatasi veriyor.
Lütfen yardimci olabilirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekküler...
Anaplatin: D2660A-12 GS 2.
Seri numarasi:YK9C174093
2Gb Bellek
3,4Ghz Intelpentium 4 641
Sata dvd yazici
Sata Hdd 160GB
En son Bios updatini yaptim.
Normal yoldan xp cd'si ile xp'yi kurmaya calistigimda sürücüleri sisten tanirken ekran kendiliginden belli bir süre sonra karariyor.Hdd ve dvd yazici sata baglantisi.sorun burdan kaynaklaniyor sanirim.
Anaplatin üzerinde sadece sata destegi var.Ide baglantisi yok malesef.
Biosta ahci destegi yok.Fujitsu sayfasindan ahci sürücüsünü bulamadim.
Su an xp'yi kuramiyorum.Window 7'yi kurmaya calistigimda dvd baglanti hatasi veriyor.
Lütfen yardimci olabilirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekküler...