1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Sata sorunu

Gönderilme zamanı: 06 Eki 2011, 22:48
gönderen cem71
Selam Arkadaslar.Benim bu sata ahci sürücüleriyle baya bir sorunum var.Su an elimde Fujitsu Esprimo Edition P2511 Bilgisayari var.
Anaplatin: D2660A-12 GS 2.
Seri numarasi:YK9C174093
2Gb Bellek
3,4Ghz Intelpentium 4 641
Sata dvd yazici
Sata Hdd 160GB
En son Bios updatini yaptim.
Normal yoldan xp cd'si ile xp'yi kurmaya calistigimda sürücüleri sisten tanirken ekran kendiliginden belli bir süre sonra karariyor.Hdd ve dvd yazici sata baglantisi.sorun burdan kaynaklaniyor sanirim.
Anaplatin üzerinde sadece sata destegi var.Ide baglantisi yok malesef.
Biosta ahci destegi yok.Fujitsu sayfasindan ahci sürücüsünü bulamadim.

Su an xp'yi kuramiyorum.Window 7'yi kurmaya calistigimda dvd baglanti hatasi veriyor.
Lütfen yardimci olabilirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekküler...

Re: Sata sorunu

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2011, 03:16
gönderen velociraptor
Ben olsam Windows 7 yi Usb bellekten kurardim

Re: Sata sorunu

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2011, 18:55
gönderen cem71
Bu Usb bellekten kurma islemi hakkinda Mümkünse bilgi verebilirmisin Velociraptor.Xp icinde gecerli olur mu?
Windows 7'yi sadece denemek amaciyla kurmaya calismistim.
Elimde xp lisansi var ve ben bu bilgisayari satmak icin yapmaya calismistim.

Re: Sata sorunu

Gönderilme zamanı: 08 Eki 2011, 04:57
gönderen velociraptor

Re: Sata sorunu

Gönderilme zamanı: 08 Eki 2011, 18:38
gönderen Alfonzo
Ekran kararıyorsa Sata'dan mı ??? Senin kondansatörler şişik yada ekran kartı fanı durmuş ısıdan ekran kararıyor.