1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 11:58
gönderen BetaBong
Flash tema satin aldim Text.txt dosyasinda yazilar mevcut menu ismi falan herseyi oradan düzenleyebiliyorum ama karakter sorunu var é à è ç bunlari kullanamiyorum.Index dosyasina :
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Ekledim ama karakterler bos görünüyor. Fontlari da kontrol ettim sorun ordan gelmiyor. Yardimci olabilirmisiniz. Fla dosyasindan zaten hiç birsey yapilmiyor hersey txt dosyasinda...
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 13:27
gönderen velociraptor
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-9" />
birde üsttekini dene bakalim
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 14:49
gönderen BetaBong
Olmadi

Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 14:54
gönderen velociraptor
sunu upload edip linkini özelime yollasana sorun nerede bakayim
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 20:10
gönderen BetaBong
flayimi upload edeyim ? text dosyasi var birde index
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 20:26
gönderen velociraptor
hepsine göz atmak istemistim
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 21:06
gönderen BetaBong
yolladim özelden tesekkürler
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 22:28
gönderen velociraptor
ok , bir iki düzeltme yaptim , icerikte istedigin karakteri kullanabilirsin , (basliklarda simdilik kullanma) , Ö.m ne yolladim
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 02 Eki 2011, 00:37
gönderen BetaBong
Tesekkür ederim, inceliyorum biraz ugrasirsam basliklarida düzeltmeye çalisacagim.
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 03 Eki 2011, 00:44
gönderen BetaBong
Sorunu çözdüm...
çözüm :
Ilk sayfada script kodu eklemeniz lazim (f9) kod budur: System.useCodepage = true ;
sonra macromedia 8 yazi yazma yerinde embed diye bir seçenek var sonra include thesse character diye bosluk var oraya é, à, è, ä, ö, ü yazmaniz yeterli...
Fontlari kotrol edin desteklemeye bilir .
Sorun olursa yazin yardimci olabilirim :)
Re: Flash site é à è ç sorun
Gönderilme zamanı: 03 Eki 2011, 02:19
gönderen velociraptor
:) hadi gecmis olsun