1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 11:58
gönderen BetaBong
Flash tema satin aldim Text.txt dosyasinda yazilar mevcut menu ismi falan herseyi oradan düzenleyebiliyorum ama karakter sorunu var é à è ç bunlari kullanamiyorum.Index dosyasina :

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Ekledim ama karakterler bos görünüyor. Fontlari da kontrol ettim sorun ordan gelmiyor. Yardimci olabilirmisiniz. Fla dosyasindan zaten hiç birsey yapilmiyor hersey txt dosyasinda...

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 13:27
gönderen velociraptor
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-9" />
birde üsttekini dene bakalim

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 14:49
gönderen BetaBong
Olmadi :(

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 14:54
gönderen velociraptor
sunu upload edip linkini özelime yollasana sorun nerede bakayim

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 20:10
gönderen BetaBong
flayimi upload edeyim ? text dosyasi var birde index

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 20:26
gönderen velociraptor
hepsine göz atmak istemistim

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 21:06
gönderen BetaBong
yolladim özelden tesekkürler

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 01 Eki 2011, 22:28
gönderen velociraptor
ok , bir iki düzeltme yaptim , icerikte istedigin karakteri kullanabilirsin , (basliklarda simdilik kullanma) , Ö.m ne yolladim

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 02 Eki 2011, 00:37
gönderen BetaBong
Tesekkür ederim, inceliyorum biraz ugrasirsam basliklarida düzeltmeye çalisacagim.

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 03 Eki 2011, 00:44
gönderen BetaBong
Sorunu çözdüm...

çözüm :

Ilk sayfada script kodu eklemeniz lazim (f9) kod budur: System.useCodepage = true ;
sonra macromedia 8 yazi yazma yerinde embed diye bir seçenek var sonra include thesse character diye bosluk var oraya é, à, è, ä, ö, ü yazmaniz yeterli...

Fontlari kotrol edin desteklemeye bilir .

Sorun olursa yazin yardimci olabilirim :)

Re: Flash site é à è ç sorun

Gönderilme zamanı: 03 Eki 2011, 02:19
gönderen velociraptor
:) hadi gecmis olsun