1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bir Msn'de biri giriyor diğeri giremiyor
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 11:15
gönderen editci
bir bilgisayarda aynı msn programı üzerinden birisi msn sifresini girerek giriyor diger ikisi sifrelerinin dogrulugundan emin oldugu halde msn ye giremyior. virüs taraması yaptım bir iki bakım programıyla tarama yaptım yine düzelmedi. neden olabilir ki böyle bir sey arkadaslar.
iyi çalısmlar.
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 11:23
gönderen root
Msn yi kaldirip registry kayitlarini silmeyi deneyin sonrada tekrar yukleyin
msn hata kodu falan veriyormu yoksa sadece sifre yanlismi uyarisi geliyor?
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 11:28
gönderen Kripteks®
bu tarz sorunlar ile bazen karsı karsıya kalınabiliyor
tekrar tekrar girmeyi deneyin 2-3 defada sonuç veriyor hiç sonuç alamıyorsanız kaldırıp tekrardan kurmayı deneyin
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 12:03
gönderen editci
kaldırıp kurmayı denemedim. girmeye çalıstıgımda sorunu gider diyor sorun gider diyorum onara tıklayınca onarım yapıyor sonuç yok. hata kodu filan vermiyor. defalarca sifre girilmeye çalıstıgında yine sonuç yok kaldırıp kurmayı deneyecegim son olarak.
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 12:06
gönderen drog_1
eklenti falan kurduysan
pls vs.
bunu yapabilir
tek çözüm tüm eklentileri silip programı yeniden kurmak...
Gönderilme zamanı: 07 Haz 2007, 15:59
gönderen editci
deneyip sonucunu buraya yazacagım
tesekkürler