1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Avatar birazcık büyüse
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 12:44
gönderen Quarentina
Ben foruma avatar koymak istedim ama boyutları cok küçük acaba biraz daha büyütme sansımız varmı?
Re: Avatar birazcık büyüse
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 12:45
gönderen Kripteks®
F4stBoy yazdı:Ben foruma avatar koymak istedim ama boyutları cok küçük acaba biraz daha büyütme sansımız varmı?
hı hı tsk ederiz yönetim tarafından degerlendirilicektir!!!!!!
Saygılarımla
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 12:48
gönderen Quarentina
tskler adminim iyi çalısmalar
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 12:49
gönderen spectacuLar
avatarlar 100 * 100 olarak standart sekildedir ..fazlası görünüm açısından uygun görülmemektedir
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 12:52
gönderen Quarentina
hyr 19kb cok azdı :D neyse dogrusnu sizbilrisiniz tskler
Gönderilme zamanı: 05 Haz 2007, 13:48
gönderen Re@lite
ben bundan daha az boyut hakkı tanıyan
ve kendi avatarımı koyamadıgım forumlar biliyorum
su anki boyutlar uygundur :!:
Gönderilme zamanı: 06 Haz 2007, 01:33
gönderen rodi
Asagıda adminimizm verdigi site ile avatarın boyutunu degistirebilirdin
viewtopic.php?t=6375&highlight=avatar+boyutu