1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yerel diski bölme

Gönderilme zamanı: 30 May 2007, 08:10
gönderen seheryeli
Merhaba arkadaslar Yerel diskimi bölmek istiyorum öyle bir program
varimis bilen varmı format yapmadan diski bölüp tekrar istemedigin
zaman birlestirebiliyomusun programın adını bilen varsa rica ediyorum türkçe si varise tabiki daha iyi olur selamlar. :wink:

Gönderilme zamanı: 30 May 2007, 15:32
gönderen velociraptor
peerleess in forumda resimli sekilde anlattigi programsiz disk bölem olayi vardi (xp de) haliyle simdi yok , siline siline basliklara bir hal oldu .

Gönderilme zamanı: 30 May 2007, 16:07
gönderen ibanez
Partition magic diskte bulunan bos alanı ayrı bir yerel disk olarak ayırabiliyor, ayrıca yakın disk bölümlerini birlestiriyor da. Birlestirilen 1. bölüm 2. bölümün içerigini klasör olarak gösteriyor. Tabi bölümler fat,fat32 veya ntfs olmalı.

Gönderilme zamanı: 30 May 2007, 16:40
gönderen velociraptor