1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows açılışına yazı eklemek

Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2011, 16:37
gönderen lord_leo
Bilgisayarınızı ilk başlattığınızda daha oturum açılmadan bir uyarı baneri görüntülenmesini sağlaya bilirsiniz. Bunun için önce regedit’i açIP “HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\ winlogon” anahtarı altına gelin şimdi burada ” LegalNoticeCaption ” adı altında ki bu dizeye vereceğiniz değer menu çubuğunda görüntülenecektir. Daha sonra “LegalNoticeText” olan kısmada ekrandaki diyalog kutusunda ne görünmesini istiyorsanız baner ekrana her açılışta getirecektir.

Re: Windows açılışına yazı eklemek

Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2011, 17:29
gönderen Mendenn
Aşağıdaki kodu metin belgesine yazıp, Farklı Kayıt et seçeneğinden Winlogon.reg olarak kayıt edip çift tıklayıp çalıştırın.

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"LogonPrompt"=" istediğinizi yazabilirsiniz "
"LegalNoticeText"="istediğinizi yazabilirsiniz"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system]
"LegalNoticeText"="istediğinizi yazabilirsiniz"
"LogonPrompt"=" istediğinizi yazabilirsiniz "

silmek ister iseniz içlerini boş bırakın yeter.

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"LegalNoticeText"=" "
"LogonPrompt"=" "

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system]
"LegalNoticeText"=" "
"LogonPrompt"=" "


Re: Windows açılışına yazı eklemek

Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2011, 23:47
gönderen lord_leo
evet böyle tam oldu teşekkürler