excel de tablo raporlarıyla harekete nasıl olunur?

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
tasarımcı77
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 828
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

excel de tablo raporlarıyla harekete nasıl olunur?

Mesaj gönderen tasarımcı77 » 24 Ağu 2011, 11:30

Sipariş Miktarı Toplamı alanı Satış Elemanı kutusunun üstüne yerleştirilir.

PivotTable raporundaki gri kutuların her biri, alan adı içerir. Excel daha kolay görünmelerini sağlayacak şekilde alan adlarını otomatik olarak kutulara yerleştirir.

Sipariş Miktarı Toplamı alanında olduğu gibi, Excel Sipariş Miktarı alanındaki sayısal verileri toplayarak özetlediğinden, "Sipariş Miktarı" alanının başlığına "Toplam" sözcüğünü ekler.

Siz veya yöneticiniz Sipariş Miktarı Toplamı adını istemiyorsanız, değiştirin; örneğin "Tüm Siparişler" veya sizin için anlamlı olacak başka bir ad kullanabilirsiniz. Değiştirmek için adı seçin, yeniden yazın ve ENTER tuşuna basın.

Resim

Son bir nokta daha: Sipariş Miktarı ToplamıSatış Elemanı'nın üzerine yerleştirilir. Neden dersiniz? Bir nedeni yok. Bu örnekte olduğu gibi özetlenen tek bir veri alanı olduğunda, Excel veri alanının başlığını satır alanı başlığının üzerine yerleştirilir. Şimdi en azından bunu nerede arayacağınızı biliyorsunuz.

alıntıdır.



Cevapla