1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 21 Ağu 2011, 17:53
gönderen Zaur
Selam, arkadaşlar bu önemli ileti nasıl çöze bilirim?

Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 23 Ağu 2011, 11:16
gönderen fikomix
Yedekleme ve geri yuklemeyi kapat ve kaydedilen yedeklemeleri sil..
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 23 Ağu 2011, 13:05
gönderen Zaur
Yedeklemeni kapatmak ve silmek nasıl oluyor?
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 27 Ağu 2011, 14:55
gönderen Zaur
Windows Yedekleme ile ilgili iletleri kapatı tıkladım sorun çözüldü.
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 27 Ağu 2011, 22:57
gönderen Zaur
Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2011, 20:57
gönderen Zaur
Silinmeyen dosyanı videoya çektim,
buyur bak belki bir fikir verdi.
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 31 Ağu 2011, 03:56
gönderen dean
sisteme önemli girdi yapmıyorsan nie yedekliyorsun?
eğer mutlak yedekleme yapıcam diyorsan bu yedekler portatif bişeyde olsun.saklaması ve yok etmesi kolay olur.sürekli hdd de üzerinden çalışıldığında sistemde fark edilir bir yavaşlama görülüyor.
hemde yarın bir gün ergenekol birliğine katılıp olup olmadık şeylerden sınava tabi tutulmassın:((((belki!
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 31 Ağu 2011, 14:16
gönderen Zaur
Artık yedekleme sorunun kapatarak halletdim amma öbür sorun hala çözülemedi.
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011, 23:48
gönderen Zaur
Zaur yazdı:Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
DelinvFile programı ile silmeyi denedim işe yaradı, adeten bloklanmış dosyaları silmekde çok yardımcı oluyor.
http://www.purgeie.com/dl/divfinst.exe