1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Gereksiz vista servislerini kapatalim

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 04:29
gönderen velociraptor
Gereksiz vista servislerini kapatalim:
1.Start Button a tiklayalim ve Control Panel i secelim
2.Acilan ekrandaki Programs ana basligi altinda uninstall a program a tiklayalim
3.Sonrasinda acilan ekranda sol tarafta en dipte yeralan Turn Windows features on or off a tiklayalim
Resim

üstteki resimde de görüldügü gibi buradan kullanmadigimiz özellikleri disable edebiliriz
Ceviri ve uygulama: Velociraptor

Re: Gereksiz vista servislerini kapatalim

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 12:19
gönderen Kripteks®
ben vermistim sanırım

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 14:58
gönderen velociraptor
Link rica edeyim

Re: Gereksiz vista servislerini kapatalim

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 15:16
gönderen Kripteks®
Buyrun adminim sizin ki kadar sade olmasa da vermistim

viewtopic.php?t=9259

Saygılarımla

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 15:19
gönderen velociraptor
degerli arkadaslar , basliklara dikkat edelim , yanlis basliklar yüzünden forumda aradiklarimizi bulamadigimiz gibi örnekte de görüldügü sekilde ikili basliklar olusturulabiliyor herneyse bu baslikta kalsin , fakat aramada bulamamistim , tesekürler HSNC

Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 15:22
gönderen Kripteks®
adminim aslında haklısnız ama o baslık bence dogru ne açıdan vista ya entegre araç degil mi örnegin oyunlar vistayla bir bütün ama iptal edilebiliyor diye ben entegre araçlar dedim servis demek te yanlıs aslında ama ikisi de aynı mantıgı güdüyor yanlıs birsey yok sanırım

Neyse fazla bilgi göz çıkarmaz datebase i zorluyor biraz ama olsun