Gereksiz vista servislerini kapatalim
Gönderilme zamanı: 15 Nis 2007, 04:29
Gereksiz vista servislerini kapatalim:
1.Start Button a tiklayalim ve Control Panel i secelim
2.Acilan ekrandaki Programs ana basligi altinda uninstall a program a tiklayalim
3.Sonrasinda acilan ekranda sol tarafta en dipte yeralan Turn Windows features on or off a tiklayalim

üstteki resimde de görüldügü gibi buradan kullanmadigimiz özellikleri disable edebiliriz
Ceviri ve uygulama: Velociraptor
1.Start Button a tiklayalim ve Control Panel i secelim
2.Acilan ekrandaki Programs ana basligi altinda uninstall a program a tiklayalim
3.Sonrasinda acilan ekranda sol tarafta en dipte yeralan Turn Windows features on or off a tiklayalim

üstteki resimde de görüldügü gibi buradan kullanmadigimiz özellikleri disable edebiliriz
Ceviri ve uygulama: Velociraptor