1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 18 May 2011, 23:11
gönderen Mendenn
Windows serilerinde
Con isimli klasör oluşturalamıyor. Bu bir Bug (hata) mı? Yoksa kasıtlı mı yapılmış?
Bunu koyup siz karar verin:
CONTORIUM = CON+TORYUM
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 19 May 2011, 01:04
gönderen velociraptor
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 19 May 2011, 01:17
gönderen isimsizkullan
Adam resmen dalga geçiyor yahu :) hükümete gıcığı olanlar da bunları haber yapıyor yayıyor, sen ben de yiyoruz işte :)
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 19 May 2011, 01:31
gönderen velociraptor
Hükümete gicigim yok , fakat milletimizin hicbir gercegi görememesi bakan kör olmasi beni deli ediyor , mesela asagidaki yazida akp nin Türk kimligine ulusuna zararlari maddeler halinde siralanmis , ya millet dedigim kisiler prof dr.oktay sinanoglunun dedigi gibi bir güruh yada Türkler azinlikta , AKP Türk tarihinde benim gördügüm en büyük Türk ve müslümanlik düsmani partidir
viewtopic.php?f=25&t=126526
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 19 May 2011, 03:31
gönderen nuri baba
aynen katılıyorum usta ama artı CHP yide ilave et derim,tarihi irdeledikçe ne zulümlere imza attığı ortaya çıkıyor maalesef ustam maalesef,,bu arada oktay sinanoğlu için bunak diyenlere tavsiyem,bütün kitablarını okusunlar ve fırsat bulubta sohbet edebilirlerse yalansız riyasız ne kadar SAF bir insan olduğunu görürler ,ayrıca şuandada çok tatlı ve huysuz ama sabahalara kadar sohbeti dinlenebilecek bir yaşta olduğunu belirteyim ...
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 19 May 2011, 11:16
gönderen velociraptor
Evet abi neyazikki suanda muhalefet maskesindeki tüm partiler AKP ile ayni gemidedir ,bakiniz Zahide ucar hanim bunu ne güzel dile getirmis:
http://www.facebook.com/notes/zahide-u% ... 9159429633
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 31 May 2011, 11:35
gönderen Ensatech
Rahmetli Erbakan derdi, Sağıda sol kavramıda batı üretti chp,akp.. siyon kurmacasıdır. Verilen oyların bir değeri yok sistemin istediği gibi işler dönüyor
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 31 May 2011, 21:47
gönderen diceratops
birşey ekliyim,
Zahide Uçar çok güzel yazıyor.Ama resmi ve ismi takma.Deşifre edilmemek içindir belki.
Re: Windows ailesinde Con adlı dosya oluşturalamıyor...?
Gönderilme zamanı: 31 May 2011, 22:09
gönderen velociraptor
Olasidir , kendini gizlemek istemesini de anlayisla karsiliyorum