1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Appcrash.exe hatası
Gönderilme zamanı: 17 Nis 2011, 13:25
gönderen timucinemrah
Arkadaşım uzun zamandır oyun açarken bu Appcrash.exe hatasını alıyomuş ilk kez duydum bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Re: Appcrash.exe hatası
Gönderilme zamanı: 17 Nis 2011, 16:02
gönderen velociraptor
DEP i disable ederseniz bu hatanin da yokolmasi gerekir bunu da cmd yi admin yetkilerinde calistirarak vereceginiz bir komut yardimi ile gerceklestirebilirsiniz :
Windows 7 de:
1. Cmd yi admin yetkilerinde calistirin
2. asagidaki komutu verin
Kod: Tümünü seç
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
DEp i tekrar acmak isterseniz asagidaki komutu kullanin
Kod: Tümünü seç
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn
Windows XP de:
1. bilgisayarimi sag tiklayip özellikler deyinacilan ekranda gelismis sekmesini secip ayarlar > prformans diyelim
2.sonrasinda Data Execution Prevention tab ina tiklayalim
3. son olarak ta Turn on DEP for all programs and services except those I select. e tik koyalim
yada add butonunu kullanip istediginiz bir programi DEP korumasindan mahrum birakabilirsiniz
ve Pc yi boot edin
Re: Appcrash.exe hatası
Gönderilme zamanı: 17 Nis 2011, 17:18
gönderen turkaziza
öncelikle
http://support.microsoft.com/kb/303032/tr adresindeki makaleyi incelemenizi tavsiye ederim.
isterseniz oturumu adminisrator olarak açın ve başlat-çalıştr-cmd yazın (sağ tıkla yönetici olarak çalıştır deyin) ve şu komutu yazın;
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
buda işinize yarayabilir...