1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 15:36
gönderen Zaur
Selam, arkadaşlar bende nedense pc'ni açtığımda Masaüstü gec kendine geliyor (3-4 dk) yani kis 11 ve nete bağlantı simgesi geldikden sonra pc kullanıma hazır oluyor, o simgeler açılmamış pc'ni kullanmaya kalksam pc takılıyor.
Şimdi diyeceksiniz ki kis11 pc'ni kasıyor amma başka tanıdıklarım var ve pc ram boyutu aynı ve kis11 onlardada var amma onlarda çabuk açılıyor nedense, bunu düzeltmenin bir yolu varmı acaba?!
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 19:52
gönderen velociraptor
xpspeed i kullan bakalim sonuca nekadarlik bir etkisi olacak
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 21:51
gönderen lord_leo
viewtopic.php?f=11&t=122476&hilit=Glary+Utilities
xpspeed kur + glary temizle çok fark edecektir.
bunları yapmadan önce bios zamanı ve win açılış zamanını kaydet karşılaştır.
birde ram miktarını maximum yapsan faydalı olacaktır.
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:14
gönderen Zaur
velociraptor yazdı:xpspeed i kullan bakalim sonuca nekadarlik bir etkisi olacak
Xpspeed'i en son 2 sene önce denediyimde pc'de seslerin bir çoğun, sistem geri yüklemeni ve bazı ayarları kapatıyordu yine öyle yapıyormu?
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:15
gönderen Zaur
Bunun hangisin yüklüyeyim, sitesinde birsürü programı var?
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:16
gönderen velociraptor
2008 den beri elimi sürmedim su an hangi ayarlari biraktigimi hatirlamiyorum
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:26
gönderen Zaur
Yahu bunu hangi reg ayarından yapacağımı söyleyin olsun bitsin!

Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:39
gönderen Zaur
Glary Utilities denedim hiçbir fark olmadı, peki ram miktarını maximum nereden yapayım?
Acaba buramıdır?

Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:53
gönderen lord_leo
senin pc de başka sorun var (kısaca şu makaleye göz at)
viewtopic.php?f=9&t=103329&p=312215&hil ... ar#p312215
yada normali zaten bu. yani kapasitesi bu kadarmış.
ram miktarı pc de kaç ram takılıysa mesela 2 gb ram varsa 2 gb daha eklersen faydası olur.
deneme öncesi ve sonrası açılış zamanlarını kaydet demiştim
sonuçlar neler?
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 09 Nis 2011, 22:59
gönderen Zaur
Deneme öncesi ve sonrası açılış zamanlarını kaydetdim aynı oldu öncedende bios ve win yüklemesi 5-10 saniye arası idi, win açılış zamanı ise 3-4 dakka, Deneme sonrasıda aynı oldu.
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2011, 13:51
gönderen Zaur
Glary Utilities denedikden sonra pc açıldıkda bu hatanı veriyor, neden acaba?

Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2011, 16:13
gönderen lord_leo
Glary Utilities açılışta çalışmaya çalışmış olmamış.
kurulumda bir şeyi yalnış yapılmış olabilirç
kaldır gitsin.
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2011, 16:20
gönderen Zaur
Tamam, peki bu Masaüstü gec açılma sorunu kis ayarlarından düzelte bilirmiyiz?
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2011, 19:21
gönderen velociraptor
Senin ilacin xpspeed
Re: Masaüstü gec açılıyor?!
Gönderilme zamanı: 11 Nis 2011, 19:19
gönderen Zaur
Bence sorunun menbeyi kis'dir.